הדברה אורגנית בבאר שבע

הדברה אורגנית בבאר שבע

באר שבע היא הנה העיר השנייה בגודל שטחה אחרי ירושלים בכל הארץ ונחשבת השמינית בגודל אוכלוסייה. כמו בבאר שבע, משפחות ואנשים רבים נתקלים ונתקלו לא פעם בהתמודדות קשה של מזיקים שונים כמו פשפשים, פרעושים, דבורים, קרציות, נמלים, יונים, צרעות, עכברים, חולדות או עכברושים ויצורים קטנים או גדולים מאיימים אחרים. חרקים אלו יכולים לגרום לא רק לאי נוחות ונעימות בבית אלא יכולים להעביר מחלות רבות הגורמות לסכנה רבה לאנשים במקום, לעקיצות או גירודים רבים, הריסה של גידולים חקלאיים, מחייה והתקיימות בבית עם רעשים וכרסום ארונות, דלתות או קירות וההתמודדות הקשה בהרחקתם מהמקום. שיטה חדשה שעוזרת במיידית להדברה של חרקים אלו היא הדברה אורגנית בבאר שבע .

הקושי בהתמודדות של המזיקים

אף בן אדם לא למד איך להרחיק, להרוג או לא לפחד מהמזיקים השונים הנמצאים בבית. הם יכולים לגרום לאיום רב, צורה מרתיעה המקשה על סילוקו מהבית, הנגיעה היכולה להעביר מחלות, גודלם הקטן שלא מאפשר לגלות את מקומם, רעשים מציקים רבים בקירות ובתקרת הבית, העקיצות והגירודים הנגרמים מעלייתם על העור והגוף כולו, הריסת גידולים חקלאיים רבים ועוד רבים. המזיקים המוכרים והנפוצים בבתי המגורים בישראל הם לרוב משפחת המכרסמים הכוללים את העכברוש הידועה בשמו האחר החלודה והעכבר המהיר, הקרציות, הפשפשים והפרעושים שכמעט ובלתי נראים וגורמים לגירוד רב ועקיצות, הדבורים והצרעות היכולות להרוס יבול רב ויקר וגם לעקוץ ולסכן ברמה גבוהה אנשים האלרגיים אליהם, נמלים המשתלטות על הגינה וחודרות לבית, חרקים גדולים ומאיימים היכולים להתקיים בארונות ובמקומות מוסתרים ושם להטיל את ביציהם הרבים ועוד.

הצורך בהדברה והדברה אורגנית

במזיקים השונים קשה מאוד להתמודד לבד וגם אם הצליחו האנשים לסלק את החרקים השונים הדבר לא אומר שהם יחזרו שוב ולעיתים קרובות, הם חוזרים שוב. הצורך בהדברה הוא דבר נדרש מכיוון שבעזרת אנשי מקצוע המנוסים בכל דפוסי ההתנהגות של המזיקים השונים, ההתאמה של לכידתם והרחקתם בצורות השונות, אפשר להבטיח בית נקי ממזיקים, את סילוקם הרחוק ובהדברה אחת מתאימה, הדברה אורגנית בבאר שבע. הדברה אורגנית או בשמה האחר הדברה ירוקה היא הנה הדברה המורכבת מצמחים ורעלים טבעיים לגמרי הבאים מהטבע ולא רק מסלקים בצורה מתאימה כל מזיק בצורה שונה, אלא מבטיחה את איכות הסביבה הנקי, אינו מזוהם ואינו מזיק לאדם.

למה דווקא הדברה אורגנית בבאר שבע

הדברה אורגנית היא הנה מכילה צמחים ורעלים הבאים מהטבע ומונעים את ההריגה האכזרית והקטלנית של המזיקים השונים ומבטיחה את הרחקתם לטווח ארוך. ההדברה מותאמת לכל מזיק ותכונותיו ומספקת גם את הריגתם וגם את תפיסתם, שחרורם ובכך הפחד בלחזור שוב למקום.  ההדברה האורגנית מכילה חומרים שונים לתכונות ההתנהגות של המזיק כמו המהירות שלו, הפחד שלו מדברים מסויימים, השעות בו בדרך כלל יוצא, מקומות המחבוא שלו, רגישותו המאופיינת כמו רגישות לקול או לאור,  ועוד. להדברה זו אין כלל ריח, מכילה רעלים טבעיים לגמרי גם לבריאות האדם וגם לבריאות המזיק, אינה מצריכה מאנשי הבית להתפנות ולחכות מספר שעות או ימים מחוץ לבית, אינה מסכנת אף אדם בעת הפעולה ותוצאות סילוק המזיקים נעשית מהר יותר מאשר הדברה כימית ואיננה מזהמת את האוויר או פוגעת באוזון.

חברת SOS היא חברה עוסקת כבר מעל ל-15 שנה בתחום הדברת מזיקים ומשתמשת בשיטה החדשנית והמוצלחת לאיכות הסביבה, ההדברה האורגנית. חברה זו הנה מורשת ומחזיקה ברישיון הדברה מטעם משרד להגנת הסביבה, חברה בארגון מזיקים בארץ, עמידה בזמנים ופועלת 24 שעות ביממה ומשרתת אלפי לקוחות מרוצים כל שנה. ליצירת קשר אפשר לפנות באמצעות האתר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי