איך מזהים פעילות של טרמיטים?

טרמיטים

טרמיטים הם חרקים קטנים דומים לנמלים וצבעם הוא בהיר מאד, הטרמיטים מתקיימים בעיקר מעץ יבש ולכן הסימנים המובהקים שיכולים להעיד על הגעתם של הטרמיטים הם משקוף מתקלף, שולחן סלון או ריהוט מעץ אכולים וכדומה.

קצת על הטרמיטים– הטרמיטים חיים בקן שאותו מקימים מלכה וזכר ובכך מתרבים, קן של טרמיטים יכול להגיע למאות אלפים. פעילותם הענפה של הטרמיטים גורמת לנזקים רבים במיוחד בריהוט, משקופים, או כל מבנה הבנוי מעץ. את הנזק שאותם טרמיטים גורמים לא ניתן לראות תחילה אך עם הזמן נוצרים נזקים במשקופים ומתחילים לראות שהעץ אכול כאילו מישהו כרסם אותו. הטרמיטים בדר"כ חודרים לבתים פרטיים או בדירות הממוקמות בקומות גבוהות.

איך מזהים פעילות של טרמיטים?

את פעילותם של הטרמיטים לא ניתן לזהות בוודאות כיוון שהם פועלים מתחת לפני השטח לאחר זמן מה ניתן להבחין בניצנים של נזק שהם עושים. אם זה במשקופים, בריהוט, בארגזי עץ, אפילו ניירות או מסמכים ותמונות ישנות . בדיקה מקיפה ויסודית תוכל לאשש את ההפרכות ותעיד על פעילות אקטיבית של טרמיטים הבדיקה יכולה לחסוך נזק ולתפוס את הבעיה שנוצרה בזמן, בעזרת הדברה מיוחדת ניתן להגיע לתוצאות יעילות ולכם לשקט ורוגע מטרמיטים שמסתובבים בבית.

כיצד מתבצעת הבדיקה?

בדיקת הטרמיטים חייבת להתבצע ע"י מדביר מוסמך ומומחה, תחילה הוא יכניס מברג במשקוף הנגוע ויראה האם הוא מתפורר, לפי הבדיקה אם אותו מברג חודר לתוך המשקוף באין מפריע הרי שמדובר בטרמיטים ויש לבצע הדברה שתעצור את ההתפשטות. מכיוון שמדובר בנושא מעט בעייתי כיוון שאין יודעים בוודאות היכן נמצא קן הטרמיטים כי הם פועלים מתחת לפני השטח. צריך לבצע את הטיפול באופן היקפי ולוודא שאכן כל המקומות המיועדים לפורענות מבחינת הטרמיטים הם "נקיים" בין אם זה בתוך הבית או מחוצה לו. אותו מדביר מקצועי ומומחה יידע מה לעשות ובעזרת כלים מתאימים יבצע את הטיפול לעומק. ישנו חומר הדברה מיוחד המותאם בדיוק למטרה זו, לכן לפני שמגיע מדברי יש לציין בפניו את העובדה שקיימת אפשרות שמדובר בטרמיטים ואם אין אפשרות לדעת זאת, המדביר כבר ימצא דרך לוודא.

מה נדרש לאחר הטיפול בטרמיטים?

על מנת לדעת האם אכן בעיית הטרמיטים הגיעה לקיצה חשוב לבצע ביקורת מידי מספר חודשים כדי לשלול אפשרות של "אורחים לא רצויים", ניתן לעשות זאת בעזרת מברג בדיוק כמו שאותו מדביר עשה (לכן חשוב לעקוב ולראות מה המדביר עושה שאם תזקקו לבדיקה שכזו תדעו כיצד לבצע אותה) ואם התוצאה היא שמצאתם מחילה חדשה רצוי לקרוא למדביר על מנת שיעשה פעולת הדברה מתאימה. מומלץ לבצע את הבדיקה הזו על מנת לשלול באופן מיידי את האפשרות של התרבות הטרמיטים. כמו שהוזכר מדובר בתופעה שאין לדעת את מקורה ולכן צריך להתבצע טיפול כולל ומקיף כדי להגיע לכמה שיותר מחילות ולאפשר טיהור של כל המקומות שיכולים להיות נגועים בטרמיטים.

טיפים שיעזרו לכם להקדים תרופה למכה

למנוע הצטברות של מים ולחות בקרבת הבניין– טרמיטים אוהבים ונמשכים למקור מים ולחות ולכן רצוי מאד להרחיק מקורות מים מיסודות בניין.

לבדוק חול למטרות ריצוף– לפני פיזור החול יש לבדוק שאין בנמצא טרמיטים.

מניעת מגע ישיר עץ עם קרקע– כך נקשה יותר על הטרמיטים כיוון שהם יצטרכו לבנות להם מחילות ורק אז לחדור לתוך העץ.

מדוע פניה לSOS הדברה תפתור את הבעיה?

כדי שיהיה לכם שקט בבית מטרמיטים חשוב לפנות למדביר מקצועי שיבצע את העבודה, אנו בחברת SOS הדברות מזמינים אתכם ליהנות משירות מקצועי ע"י מומחים ואנשי צוות מנוסים בתחום ההדברות, בעזרת הכלים הנכונים תוכלו להפסיק לחשוש מקילוף משקופים או נזק הנגרם כתוצאה מטרמיטים, שילוב של מקצועיות, ופעילות מידית תביא לכם את השקט. זקוקים למדביר מקצועי? התקשרו עוד היום לטלפון: 054-2007181 ואנו נגיע אליכם.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי