ריסוס טרמיטים מחיר

הטרמיט הינו חרק חיוור וקטן החי במושבות ענק של עשרות ומאות אלפי טרמיטים. הקינים שלהם מצויים בדרך כלל בתוך הקרקע או בעצים יבשים כמו רהיטים משקופים וכדו'. הטרמיטים ניזונים מעץ. הם נוהגים לאכול את רהיטי העץ מבפנים, כך שאין כל אפשרות לזהות מבחוץ שהרהיט נגוע בזמן שמאות ואלפי ואולי מיליוני טרמיטים עמלים על כרסום העץ של הארון, המשקוף או הדלת שביום בהיר אחד עשוי לקרוס, היות וכל החומר הפנימי התפורר לחלוטין בעקבות ארוחות הענק שנערכו שם.

זיהוי מוקדם

אם התמזל מזלכם וזיהיתם את הטרמיטים בטרם התחלתם בעבודות הבנייה של בית החלומות שלכם, תוכלו לטפל בהם ביעילות רבה יותר ובפחות כסף. כי הדרך היעילה ביותר של הדברת טרמיטים הינה באמצעות חיסול הקינים שלהם המצויים מתחת לאדמה וכאשר עדיין לא התחלתם בבניית הבית תוכלו לחסל אותם בקלות, מה שאין כן כאשר מצאתם את האורחים הללו בבית בנוי, יהיה מסובך יותר ואף יקר יותר להיפטר מהבעיה.

איך מזהים הימצאות של טרמיטים בבית?

קשה מאוד לזהות פיזית את הטרמיטים משום שהם נוהגים לצאת בחשיכה ולנוע בתוך מנהרות נסתרות משלהם. כאשר מגלים מצבורי חול קטנים בסמוך למשקופים או בפינות החדר אות הוא שקבוצה עמלנית של טרמיטים פועלת באזור… כאשר רוצים לבדוק מה הספיקו אותם טרמיטים לעולל ניתן לנסות לדקור באמצעות מברג או מזלג את החיבור למשקוף,  אם המשקוף לא יתנגד ויאפשר למברג לחדור בקלות קיים סיכוי גדול שהטרמיטים הספיקו לחולל נזקים ולאכול את תוכן המשקוף. יהיה עליכם לשנס מותניים ולתכנן את הקרב למיגור האורחים שפלשו ללא רשות.

צעדים מונעים:

צעד מונע הינו הטיפול המועיל ביותר נגד טרמיטים, לפני שמתחילים בבניית הבית. זה עשוי לחסוך לכם הוצאות רבות ונזק בהמשך. כדאי להזמין מדביר מקצועי שילווה את תהליך הבנייה של הבית תוך טיפולים להרחקת טרמיטים, זה יעלה פחות מטיפול במבנה שכבר נגוע בטרמיטים. בנוסף, כאשר הטיפול נעשה בשלבי הבנייה הוא יהיה יעיל יותר ועמיד לאורך זמן.

בזמן הבנייה, יש לבקש מהקבלן שימנע ממגע ישיר של יסודות הבניין שעשויים מעץ, עם הקרקע. כמו כן כאשר מתקינים דק או פרגולה יש לשמור על רווח של 40 ס"מ לפחות בין האלמנטים העשויים עץ לבין הקרקע.

כאשר במהלך הבנייה מצטברת פסולת שעשויה עץ, יש להרחיק אותה מאתר הבנייה.

גיליתם טרמיטים? איך תדבירו את הבית:

הדברת טרמיטים הינה משימה מסובכת ואינה פשוטה כלל עבור המדבירים, זה שונה מאוד מהדברה של מזיקים אחרים. לכן גם כאשר זיהיתם רק קבוצה קטנה של טרמיטים, דעו כי  הבעיה היא גדולה, היות וקנם של הטרמיטים נמצא עמוק מתחת לפני הקרקע ובמושבות ענק, ושם מתרחשת הפעילות שלהם. לכן, אם תחסלו רק את הטרמיטים שפועלים  על פני השטח זה ממש לא יספיק, רק הקטילה של המלכה במושבה של הטרמיטים תסייע בחיסול הקן כולו. ריסוס טרמיטים או טיפול בטרמיטים שנמצאים על פני השטח, הינו טיפול שאינו שלם ואינו יעיל.

 שיטת ההדברה שמקובלת היום אצל רוב בעלי המקצוע בתחום, הינו קידוח באמצעות ציוד מיוחד לאורך כל הקירות, ואז מזריקים חומר הדברה ייעודי הפועל נגד טרמיטים. בנוסף, יוצק בעל המקצוע שכבת הגנה המונעת את התקרבות הטרמיטים אל המבנה עצמו.

כיצד תכינו את הבית לקראת הדברה?

חומרי ההדברה איתם משתמשים בטיפול בטרמיטים הינם חומרים מסוכנים מאוד, לכן יש לפנות את השטח שבו תתבצע ההדברה, כולל פינוי הארונות והרחקת רהיטים מהקירות. לאחר ההדברה יש לנקות שאריות של חומר שנשארו מההדברה.

חשוב לזכור – בתחום מסוכן מעין זה פונים רק אל המומחים שיודעים לבצע את ההדברה במקצועיות הראויה תוך שימוש בחומרים מותרים לצורך זה.

גיליתם טרמיטים? אין צורך להיבהל. פנו אלינו ואנחנו נמגר עבורכם את התופעה.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי