הדברה נגד טרמיטים

הדברת טרמיטים – מה צריך לדעת לפני

הטרמיטים הנם חרקים קטנים החיים בקינים באדמה או מעל האדמה. הם בדרך כלל חיים בקבוצות של כמה אלפי או עשרות אלפי טרמיטים במקום אחד. אין ספק כי מדובר במזיקים שאיננו רוצים בסביבתנו, לא בבית ולא בגינה. מדי שנה ובמהלך תקופות מסוימות, אלה עשויים לפקוד את הסביבה שלנו ובמקרה כזה יהיה עלינו להתקשר במהירות למדביר מקצועי בהדברת טרמיטים שיגיע להדביר את האזור.

כיצד נראים הטרמיטים?

הטרמיטים דומים מאוד לנמלים קטנות. בדרך כלל צבעם חיוור והם חסרי עיניים. הם חיים בלהקות גדולות וידוע כי בישראל ישנם 12 סוגים של טרמיטים. בכל להקה יש מלך ומלכה שאלה אחראים על הולדת הצאצאים. המלכה ממליטה לעתים קרובות עשרות או מאות ביצים בכל פעם ולכן אם לא נטפל בנושא בהקדם, אלה עשויים להתרבות במהירות ובכמויות גדולות מאוד.

הטרמיטים ניזונים בעיקר מעץ, מה שהופך אותם למזיק משמעותי לבני האדם, שכן בכל בית או גינה כיום ניתן למצוא רהיטים שונים מעץ, משקופי דלתות ועוד. במידה ותחסלו את המלכה, הטרמיטים יעזבו את הקן ולא למקום אחר.

הדברת טרמיטים

כיצד הם מגיעים לתוך הבית?

הטרמיטים אולי אינם מסוגלים לפגוע פיזית באדם, אך כאשר אלה חיים בלהקות גדולות מאוד וממשיכים להתרבות לעתים קרובות, הרי שמדובר בנזק סביבתי משמעותי לאדם. אם זה לא מספיק – הטרמיטים, כפי שהזכרנו, ניזונים מעץ. הם אומנם ללא שכבת הגנה על גופם כמו רוב בעלי החיים ולכן אלה עשויים להישרף בשמש החזקה, אך אינם נשארים אדישים מתחת לאדמה כאלה הם זקוקים לאוכל.

הטרמיטים שמרבית זמנם חיים מתחת לאדמה, יוצאים ממנה כשהם זקוקים למזון. בתים שבהם יש דלתות, משקופים ורהיטים שונים מעץ, עשויים להיות יעד מצוין לטרמיטים המחפשים משהו לאכול. הם בדרך כלל מגיעים בפעם הראשונה לדלת הכניסה שבה הם יכולים לכרסם את הדלת או המשקופים. מיד לאחר מכן יכולות להתקדם אל תוך הבית, מה שיגרום לנזק להיות משמעותי אף יותר ולהדברה להיות יותר מסובכת.

מדוע חשוב להדביר אותם במהירות?

במידה ואתם מזהים תעלות בוץ בתוך ביתכם, עץ אכול או אפילו ראיתם במו עיניכם את המזיקים הקטנים, אל תנסו לפתור את הבעיה בעצמכם – אלא קראו למדביר מקצועי ומנוסה שיודע את העבודה. מדביר מקצועי מכיר את אורח החיים של הטרמיטים וידע לזהות את נקודות המושבה שלהם בגינתכם ומקומות אסטרטגיים אותם הם יוכלו לפקוד בביתכם. אותו מדביר ידע לעשות שימוש בחומרי הדברה המתאימים ולבצע הדברת טרמיטים אפקטיבית שתחסל את הבעיה.

כיצד מתבצעת הדברת טרמיטים אפקטיבית?

אם תרססו את הטרמיטים שבמשקוף הדלת שלכם או אלה שאתם רואים פיסית בגינתכם, הרי שלא תפתרו באמת את הבעיה. הטרמיטים מתרבים במהירות כל כך גדולה שלא תוכלו לרסס את כולם בבת אחת. לכן

הדברה אפקטיבית צריכה לכוון למציאת הקנים שבהם הם מתגוררים בסביבתכם, את מסלולי ההליכה שלהם בתוך הגינה ומהגינה אליכם הביתה, ולרסס בצורה ממוקדת את האזורים הללו. גם אם תהרגו אלפי טרמיטים, הרי שלא תפתרו את הבעיה אם לא תהרגו את המלכה. חיסול המלכה יוביל לכך שהטרמיטים יעזבו את הקן ויחפשו סביבה אחרת לרבוץ ולהתרבות בה.

כיצד מתבצעת הדברת טרמיטים אפקטיבית?

SOS הדברות מזיקים לשירותכם:

חברת SOS הדברות הנה חברה מנוסה ומקצועית בתחום ההדברות. החברה פועלת בגאון מזה שנים רבות הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי, ומשרתת את אלפי לקוחותיה בנאמנות, אדיבות ומקצועיות רבה. החברה מספקת שירותי הדברה שירותים לכל סוגי המזיקים, תוך שימוש רב בחומרי הדברה ירוקה אשר ידידותיים לסביבה ולאדם. אם זיהיתם טרמיטים בסביבתכם, אנא צרו עמנו קשר בהקדם באתר או בטלפון.

הדברת טרמיטים – לנקות את האזור אחת ולתמיד!

בעיית הטרמיטים היא נפוצה  ולא פחות ממטרידה. אותם חרקים קטנים וחיוורים שלא ניתן לראות אותם רק אם ממש מתאמצים מסבים נזק רב שהם מגיעים לביקור. אותם טרמיטים קטנים ומזיקים הם מהסוג הזה שקשה להדביר אותם כיוון שהם נמצאים מתחת לפני השטח וגם אם מחפשים היטב לא ניתן למצוא אותם. אז מה בכל עושים? כיצד ניתן למנוע את התפשטותם של הטרמיטים? המשיכו לקרוא…

מי אתם טרמיטים ומה אתם רוצים?

מדובר על חרק מאד קטן שצבעו לבן, אותם טרמיטים ניזונים ממגוון רחב של עצים וזו הסיבה שכאשר רואים משקוף אכול, או רהיט מתקלף יש לחשוד מיד שמדובר בטרמיטים. אם נוגעים במשקוף או הרהיט הנגוע ניתן למצוא עץ חלול מבפנים ובסופו של דבר המשקוף או הרהיט הנגוע עלול לקרוס בכל רגע.

רצוי לזהות מיד את התופעה הזו כך יהיה ניתן למזער את הנזק . כדי לעשות חשוב לקרוא לחברת הדברה שיש לה את הכלים הנכונים לבלום את הטרמיטים. חברת ההדברה ברגע שיודעת שיש בעיית טרמיטים באזור תבצע הדברה מחוץ לבית כדי שהטרמיטים לא ייכנסו לבית ויגרמו נזק בלתי הפיך.

הדברת טרמיטים – לנקות את האזור אחת ולתמיד!

איך באמת מזהים בית מלא טרמיטים?

נקדים ונאמר שהזיהוי מאד קשה כיוון שהם יוצאים בעיקר בחשיכה ועוברים דרך מחילות ומנהרות. אתם וודאי שואלים אז איך אני אדע בכל זאת שקיימת אצלי תופעת הטרמיטים? סימן קטם יכול להעיד על התופעה הזו לפתע מבחינים בערימה קטנה של חול ליד המשקוף, עוד סימן שיכול לומר בוודאות שאכן מדובר בטרמיטים וזה להחדיר מברג לתוך המשקוף ולראות אם המברג חודר את המשקוף סימן שהטרמיטים מרגישים אצלכם בנוח והם באו לבקר. מצאתם זוגות כנפיים בכל רחבי הבית? עוד שימן שיכול להעיד על כך.

נקיטת צעדים למניעת תופעת הטרמיטים

איך בכל זאת ניתן לטפל בתופעה זו? ובכן חשוב מאד להקפיד לאוורר מקומות ואזורים עם חריצים או סדקים שנמצאים מתחת לקירות. לא לסתום אותם לגמרי כיוון שזה יקרוץ לטרמיטים והם יאוצו ישר למקום הזה. אם אתם מחליטים להתקין פרגולה בגינה יש לוודא שיש מרחק של 40 ס"מ בין האלמנטים שעשויים מעץ כלומר הפרגולה לקרקע. לפזר חצץ מסביב לבית יכול להיות טיפול מנע נפלא.

הבית נגוע בטרמיטים – כך תבצעו הדברה מקצועית.

מדובר על משימה כמעט בלתי אפשרית ודי מסובכת , מכיוון שמדובר בחרקים שפועלים מתחת לאדמה יש לקטול את מקום מושבם ואת הקן שלהם וכך תוכלו להמשיך בשגרה ללא טרמיטים. כדי לעשות זאת באופן מבוקר ומקצועי יש לפנות לחברת הדברה שיודעת כיצד לבצע את ההדברה על הצד הטוב ביותר. מה שאותו מדביר עושה זה בעצם קידוח בעזרת ציוד מיוחד לכל אורך הקירות, לאחר מכן המדביר מזריק חומר הדברה מיוחד נגד טרמיטים ומגיע לתוך הקרקע. כמו שנאמר המטרה היא להשמיד את הקן ויצירת שכבת הגנה אשר תמנע התקרבות הטרמיטים לבית.

מה מיוחד בחברת הדברות SOS?

מכיוון שהדברת טרמיטים מצריכה בעל מקצוע מנוסה ומומחה הרבה יותר מהדברה פשוטה וסטנדרטית נגד חרקים. אנו בהדברות SOS  נדע להתמודד עם בעיית הטרמיטים ומצליחים לפתור אותה. ברשותינו רישיון המעיד על המקצועיות ושימוש בחומרי הדברה. כל חומרי ההדברה מאושרים על פי חוק. לכן כאשר יש לכם חשש ולו הקטן ביותר לבעיית טרמיטים בבית פנו אלינו ואנו נדאג לבצע הדברת טרמיטים במהירות ובמקצועיות. לטיפים ופרטים נוספים צרו קשר ונשמח להעניק לכם שירות אישי מקצועי בהתאמה אישית 054-2007181

הדברת טרמיטים-הטרמיטים הם זן חרקים מסוים היכול לגרום נזק  גדול מאוד לביתכם. הם חרקים קטנים החיים במושבות גדולות ויכולים עם הזמן להתפשט לכל חלק בבית שלכם שממנו הם יכולים להזין את עצמם, דבר המקשה מאוד על הדברתם באופן סופי ומוחלט.

כאשר ניחנתם לגלות כי ישנם טרמיטים בבית שלכם או אפילו בסביבה הקרובה לביתכם כמו עצים בקרבת מקום או בבית של השכן עליכם לנקוט בפעילות מיידית לסילוקם- ככל שתחכו יותר כך יהיה יותר קשה להיפתר מהם וכמות הנזקים תצטבר. הדברת טרמיטים הינה עבודה לאיש מקצוע בעל ניסיון והידע הדרוש בכדי להתמודד עם המזיקים בצורה היעילה והנכונה ביותר.

הדברת טרמיטים עם המומחים בתחום - SOS הדברות

אז כיצד מדבירים את המזיקים?

השיטה היעילה והמקובלת ביותר בקרב המדבירים נעשית בעזרת ציוד מיוחד ומקצועי המותאם למטרה זו. המדבירים קודחים מסביב לקירות ביתכם בעומק של 20 מ"מ, כאשר בין כל קידוח הם שומרים על מרחק של 40 ס"מ. לתוך בורות אלו המדבירים מחדירים חומר הדברה מותאם במיוחד וחזק במיוחד להריגה המוחלטת של הטרמיטים. קיימת חשיבות גדולה מאוד על בחירת מדביר מוסמך ומקצועי מפני שהדברת הטרמיטים הינה תהליך הצריך להתבצע באופן יסודי ואפקטיבי עם שימוש בחומר הדברה מתאים וציוד מקצועי בלבד. תהליך הדברת הטרמיטים יכול להיות מאוד יקר, לכן אם אתם רוצים להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה הסתמכו רק על מדביר מקצועי בעל ניסיון.

טרמיטים הם מהחרקים שאינכם רוצים שיהיו בקרבתכם בכלל- הוא גורם נזק לרהיטים, הקירות ואפילו בסיס הבית. הדברת טרמיטים היא פעולה שיש לקחת ברצינות הראויה לה בכדי שתוכלו למזער ואפילו למנוע את הנזקים שהם צפויים לעשות בבית שלכם.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי