חומרי הדברה טרמיטים

חומרי הדברה טרמיטים

חומרי הדברה טרמיטים הם הנם ללא ספק אחד מהנושאים המוכרים והלא אהובים של אנשים רבים בבתים הפרטיים ובבתי העסק וגם אצל חברות ההדברה. בשל כוח ההישרדות הגבוהה של הטרמיטים, מספר הטרמיטים המגיחים אל המקומות השונים הרב והעולה על אלפים אם לא מיליונים, הדבר מצריך את שירותי חומרי הדברה טרמיטים המקצועיים ביותר בשל הקושי בהרחקה או המתה של הטרמיטים באופן עצמאי. חומרי הדברה טרמיטים של הטרמיטים נחשבת הקשה ביותר אך עובדת באופן מוצלח, מהיר ולבסוף מגיע גם אל המלכה, אשר ברגע שהיא מושמדת, כך גם כל הקבוצה הנמצאת במושבה.

מי הם הטרמיטים? אומנם קטנים אך, אכזריים

הטרמיטים הם הנם חרק דמוי נמלה אך הרבה יותר מזיקים מהם. גודלם הוא הנו קטן כמו הנמלה וכך חלק מפעולותיהם דומות. למרות האופן הדומה אל הנמלה, הטרמיטים הגיחו לעולם שנים רבות לפניהן. פעולות הטרמיטים הם כמו לנמלים, לבנות מושבה וקבוצה גדולה, אך לעומת הנמלים, בדרך אל הבית, מבצעים כרסום של עצים במקומות השונים. הנושא המוכר ביותר ובשבילו זקוקים שירותי ההדברות הוא שהטרמיטים הנם ניזונים מכרסום של עצים באופן מהיר ואכזרי ובייחוד משקופים, ארונות, מדפים, רהיטי עץ ובעצם, כל מה שבנוי על ידי עץ. צבעם של הטרמיטים הוא הנו צהוב, מעט חום, שקוף ואפילו חיוור מעט. הטרמיטים מחוסרים עיניים, בעלי כנפיים שקופות זעירות ופועלים בקבוצות וחלוקה מסודרת של תפקידים. לראשונה יש את הפועלים אשר דואגים להאכיל את הקבוצה ולהבאת כל המזון ולבנות את המושבה כולה והמקום בו הקבוצה תחייה, בשנית יש את הלוחמים אשר שומרים ומגנים על ביטחונם של המושבה ולבסוף, המלך והמלכה המכובדים. המלך מזדווג עם המלכה כל כמה ימים לאחר הטלת הביצים בשביל הגדלת הקבוצה והעבודה הרבה ורק כשהמלכה מושמדת, כל הקבוצה מושמדת מהאופן שבו הדיבור בין הטרמיטים נעשה באמצעות ליקוק וכך כשלמלכה נמצא רעל בתוכה, היא מעבירה אותו לשאר.

הקושי הרב של זיהוי הטרמיטים אך העיקרי להשמדה

יש סיבה מוצדקת מאוד למה חברות ההדברות מהוות מקצועיות וניסיון רב בהשמדה ובהרחקה של טרמיטים. הדבר ניכר בעובדה שהטרמיטים הנם מתרבים באופן מהיר ויום יומי וככול שעובר הזמן כך הקבוצה מתרבה וכך קשה לחסלה ובעיקר למצוא בין כולם את המלכה. בין הסימנים השונים, בעת מצב של זיהוי מביניהם, הדבר מצריך את קריאתם המיידית של אנשי המקצוע העוסקים בתחום חומרי הדברות טרמיטים בשל האופן המהיר והקל יותר של ההשמדה. הזיהויים השונים לגילוי טרמיטים: הבחנת טרמיט מסתובב מסביב למקום באמצעות הבחנת הצבעים או הדימוי שלו לנמלה ובכך ניתן לגלות על שאר קבוצת חבריו המסתובבים גם או נמצאים ומתגוררים מתחת לאדמה, גילוי של ערמות חול המתגלות בדרך כלל מחוץ וליד משקופי הבית, חורים ומחילות בוץ מסביב למקום, חורים וחריצים בעצים השונים במדפים, בארונות, במשקופים, בדקים, באדני החלונות ועוד רבים.

חומרי ההדברה טרמיטים

לחברות ההדברה יש הנם חומרים שונים המורכבים מרעל ומגיעים כאבקות, ריסוסים או דמוי עץ אשר מכיל חומרים רעילים. השיטה המוכרת והמנצחת ביותר היא הנה קדיחת האדמה מתחת למקום והזרקה של חומרי ההדברה אך יצאו חומרי הדברה טרמיטים שונים החוסכים את המאמץ הרב ומצליחים לא פחות. חומרי הדברה טרמיטים הנם מאופיינים או בריסוס במקומות השונים שבדרך כלל אליהם מגיעים הטרמיטים ובכך מחלישים את גופם, גורמים לחולשה ובלבול, מלקקים את חבריהם לצורך תקשורת, מדביקים גם אותם ולבסוף כולם מושמדים. השיטה המוצלחת של קופסאות אכילה אליהם נמשכים הטרמיטים בשל אבקות דמויי עץ, לוקחים את האבקות אל המושבה, מאכילים את הקבוצה הרבה ובכך בתוך כמה שבועות, כולם מושמדים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי