מתי עושים ריסוס טרמיטים?

ריסוס טרמיטים

התמודדות עם בעיית הטרמיטים היא לעיתים מייאשת ומטרידה מאד את בני הבית, מה גם שהיא 

קשה לפענוח, הטרמיטים הם חרקים קטנים ובהירים מאד שלא ניתן לזהות אותם באופן מיידי, אך כמה שהם קטנים מאד הם מהווים נזק רב לריהוט, למשקופים וכל דבר שעשוי מעץ. את הנזק שהם גורמים ניתן לזהות בדר"כ כאשר המשקוף מאבד את צבעו או לפתע מתקלף למטה וכך גם ברהיטים השונים בבית. בהחלט תופעה לא נעימה שיש לפעול באופן מיידי על מנת למנוע התפשטותם של הטרמיטים למקומות נוספים ולעשות נזק גדול יותר .

מה בכל זאת עושים?

לא חייבים להתמודד עם בעיית הטרמיטים לבד, מה גם שאין ברשותכם את המכשור או חומרי ההדברה המתאימים לביצוע פעולת ההדברה המתאימה ולכן אם נתקלתם או אפילו אתם חוששים שיש לכם טרמיטים בבית, ואפילו השכן סיפר לכם שכבר ביקרו אצלו הטרמיטים,מומלץ באופן מיידי לפנות לחברת הדברות שתבצע ריסוס טרמיטים ובכך תמנע בעתיד נזק לרכוש שלכם. אותה חברת הדברה מגיעה עם כל הכלים הדרושים לריסוס טרמיטים, ישנו חומר מיוחד המוחדר ישירות למקום הנגוע אם זה המשקוף, או פרגולה מחוץ לבית וכדומה. בעזרת אותו חומר הדברה שהוחדר הוא מגיע ישירות אל הקן (שיכול להיות גם באורך של 5 מטרים) ושם החומר מחסל את הטרמיטים. כדי למנוע לחלוטין את תופעת הטרמיטים יש לפעול בחוכמה ולהגיע לקן , דבר שלעיתים מקשה מאד לזהות שאכן מדובר בבעיית טרמיטים, לכן חברת הדברה מקצועית בעלת ניסיון ויידע בתחום יכולה לטפל בהם.

מתי עושים ריסוס טרמיטים?

ניתן למזער את נזקי הטרמיטים במספר דרכים אחת מהן היא שמירה על ניקיון, נכון שזה נשמע ברור מאליו אבל להשתדל כמה שניתן לא להשאיר חללים פתוחים או מקומות וחריצים סדוקים כיוון שזו פרצה שקוראת לגנב ובמקרה הזה לטרמיטים, לכן אם החלטתם להתקין דקים בגינה שלכם חשוב ליידע את בעל המקצוע שיכולה להיות בעיית טרמיטים והוא כבר יידע מה לעשות בנידון. רצוי לעשות מדי שנה הדברה או ריסוס נגד טרמיטים על מנת לשמור על אזור סטרילי ונקי.

הדברה טרמיטים דומה להדברה רגילה?

ריסוס טרמיטים שונה מהדברה רגילה כיוון שתופעת הטרמיטים היא מתרחשת מתחת לפני האדמה ולא ניתן להבחין בהם בזמן פעולתם, ויש להביא לידי כך שהטרמיטים יחוסלו עוד בתוך הקן שלהם. הדברה רגילה מתבצעת במקום הספציפי בו נראו המזיקים ולכן גם חומר ההדברה הוא שונה. בהדברת טרמיטים יש תחילה לקדוח במקום ולאחר מכן להחדיר את חומר ההדברה באופן מבוקר, בניגוד להדברה רגילה שאין צורך בקידוח.

דרישה הולכת וגוברת לריסוס טרמיטים

לאחרונה אנו עדים לתופעת הטרמיטים בבתים רבים או מקומות שבהם יש התפשטות טרמיטים רבה והדרישה לבצע ריסוס רק הולכת וגוברת. כאשר נתקלתם בבעיה זו לפנות מיד לחברת הדברה מקצועית שיש לה ניסיון בריסוס טרמיטים ולבצע את העבודה באופן יעיל ומהיר לפני שהטרמיטים ישתלטו על מקומות נוספים בבית. גם אם עדיין לא ראיתם את הטרמיטים או יותר נכון את הסימנים שהם השאירו ואתם יודעים שיש בסביבת המגורים שלכם בעיית טרמיטים כדאי בכל זאת לפנות לחברה הדברה מקצועית כדי שתבצע בדיקה יסודית בבית שלכם. 

פניה לחברת SOS  הדברות חובה למה?

גם אם מדובר בחשש ולו הקטן ביותר אנו בחברת SOS  הדברות נפיג לכם אותו בעזרת שירות מקצועי, מהיר ואמין. בזכות המוניטין והניסיון הרב שיש לנו בריסוס טרמיטים נדע בקלות לזהות את התופעה ולתת מענה מיידי תוך הקפדה על חומרי הדברה תקינים ומאושרים בחוק. למידע ופרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר ניתן לפנות אלינו בטלפון : 054-2007181 ולקבל עוד היום ריסוס מקצועי שישמור לכם על שטח נקי ללא טרמיטים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי