כיצד למצוא חברה המתמחה בטיפול בטרמיטים

כיצד למצוא חברה המתמחה בטיפול בטרמיטים

בעידן המידע בו אנו חיים קל מאי פעם להיחשף למידע ממוקד אך שמתייחסים לנושא רגיש כמו שירותי הדברה אולי כדאי לנסח את השאלה קצת אחרת – "כיצד למצוא חברה שבאמת מתמחה בטיפול בטרמיטים"?! לפעמים מרגיש שחברות ממהרות לשים על עצמם את הכובע של "המומחה" למרות שבלא מעט מקרים מדובר בחברות צעירות וחסרות ניסיון שלצורך גיוס לקוחות ירשמו כל דבר מבלי להבין באמת את משמעות הדבר….

טיפים למציאת חברת הדברה איכותית

רגע לפני שאתם ממהרים להזמין את המדביר להתחיל את עבודה מומלץ ראשית לוודא מספר דברים אשר בהחלט יכולים להגדיל את הסיכויים שתבחרו במדביר איכותי שבאמת יבצע את העבודה…

  • רישיון ממשרד להגנת הסביבה – שימוש בחומרי הדברה זה עניין רציני ולכן ישנו פיקוח מצד המדינה המחייב כל מדביר לבצע הדרכה מקצועית בה הוא לומד כיצד לבצע הדברה תוך שימוש בהוראות ונהלים שמטרתם להפוך את תהליך ההדברה לבטוח ככל הניתן לסביבה.
  • ניסיון מעשי בהדברת טרמיטים – מאחר ואנו מתמודדים טרמיטים ההמלצה היא לבחור במדביר בעל ניסיון בשיטת הדברה זו. הדברת טרמיטים נחשבת לקשה ביחס לרוב סוגי המזיקים ולכן בחירה במדביר מתחיל אשר לא התמודד עם טרמיטים לא בטוח תספק לכם את הפתרון הרצוי בסוף היום.
  • ציוד מקצועי – כמו בכל מקצוע גם למדביר צריך להיות "ארגז כלים" המשרת אותו בזמן העבודה. כדאי לבחור בחברת הדברה אשר עושה שימוש בציוד מתקדם ומתאים לאופי וסוג ההדברה שצריך לבצע. הדברת טרמיטים עלולה לדרוש גם טיפה עבודות חפירה ולא תרצו למצוא את עצמכם מחפשים במחסן אחר כלי עבודה שיסייעו למדביר…
  • שיטות הדברה מתקדמות – חברות הדברה מקצועיות הן כאלו שדואגות להתקדם עם החידושים ולספק ללקוחותיהם פתרונות מתקדמים יותר. בשנים האחרונות גדלה באופן משמעותיה מודעות לשיטות הדברה ירוקות יותר אשר מהוות פתרון בריא יותר לסביבה תוך מתן מענה יעיל ממש כמו שיטות כימיות.
  • ניסיון ומקצועיות – ברוב המקרים מאפיינים אלו מגיעים יחד אך לא תמיד. איש מקצוע מנוסה יידע לספק לכם פתרון יעיל ומהיר יותר ברוב המקרים, לא סתם אומרים כי "אין חכם כבעל ניסיון".
  • המלצות – ההמלצה הטובה ביותר היא ממכר קרוב שלכם אשר התנסה בשירות של המדביר ויכול לתת ביקרות חיוביות מהניסיון האישי שלו. לא יודעים אם מי להתייעץ? בשנים האחרונות הרשתות החברתיות תוספות מקום מרכזי בחיינו ודי קל להשיג ביקורת או שניים אודות נותן השירות (או כל נושא אחר). מומלץ להציץ גם באתר האינטרנט של המדביר, לעיתים קרובות ניתן למצוא דף המרכז תגובות של לקוחות שהתנסות בשירות.

סביר להניח כי ברוב המקרים אתם בוחרים איש מקצוע בקלות יתרה מזאת אך שמדובר בשירותי הדברה בהחלט מומלץ לבדוק היטב את מי אתם מכניסים אל ביתכם, החלטה לא נכונה במקרה הזה יכולה לעלות לא מעט לכן כמה השקעה של טיפה זמן בבדיקה בהחלט יכולה להיות משתלמת.

ליהנות ממגוון יתרונות עם SOS הדברות

 שאתם בוחרים ב SOS הדברות אתם יכולים להיות בטוחים שתקבלו שירות מצוין, צוות מדבירים מוסמך ומקצועי ופתרון אמיתי לבעיה שלכם. אנו מתמחים בהדברת כל סוגי החרקים ומספקים מגוון פתרונות רחב הכולל שירותי הדברה אורגנית וירוקה במטרה לספק ללקוחתנו את הטוב ביותר.

אם אתם סובלים מבעיית טרמיטים אתם מוזמנים להתקשר למספר 054-2007181 או להשאיר לנו הודעה בטופס יצירת הקשר שיש באתר ויחזרו אליכם בהקדם.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי