טרמיטים בבית – לא להילחץ

טרמיטים בבית – לא להילחץ

תופעה מוכרת ומדאיגה לא פחות היא הטרמיטים, תראו מה שחרק קטן וזעיר יכול לגרום. במידה ונתקלתם בטרמיטים בבית, במשרד, או במפעל העץ שלכם דבר ראשון לא צריך להיכנס לפאניקה פשוט לבחור בחברת הדברה המתמחה בתחום הדברת טרמיטים ואתם על הדרך הנכונה. כאשר תופסים את תופעת הטרמיטים בזמן יכולים לחסוך בהוצאות גדולות. ידוע שהטרמיטים חובבים עץ אבל הם עושים זאת בתבונה ולא פועלים מעל פני השטח אלא ממש הם סוג של מחתרת. לא ניתן באופן ממשי לראות אותם אלא רק את הסימנים שהם משאירים. משקוף שמתקלף, ערימת חול קטנה בסמוך למשקוף, על הרצפה ניתן לזהות כנפיים וכדומה. מי שאינו מקצועי בתחום לא יכול להבחין כל כך בסימנים אלו אלא רק לאחר תקופה.

טרמיטים- דרכי התמודדות

הטרמיטים דומים באופן פעילותם לנמלה, הם חיים בקבוצות ואינם יכולים לסבול אור. לכן אם יש טרמיטים בבית אנו נמצא תעלות שבהם הטרמיטים נעים כל הזמן. הדברה של טרמיטים כיום היא הדברה שיש לה פתרונות קצת יותר יעילים, בעבר הדברת טרמיטים נעשתה ע"י קידוח בכל הבית והחדרת עשרות ליטרים של חומר בתוך האדמה כדי ליצור טבעת הגנה היקפית. היום ניתן עדיין למצוא את השיטה הזו אך פותחה גם שיטה נוספת בעזרת פיתיון. אם אתם גרים בבית קרקע או מיועדים לגור בבית שכזה רצוי לבצע בדיקה מקיפה לשלילת טרמיטים בסביבה.

היעד: מלכת הטרמיטים

מלכת הטרמיטים ובן זוגה הם "בעלי הבית" והם המייסדים של המושבה שלהם, תפקידם הוא לחפור מחילות ולהתחיל בעבודת הגדלת המושבה כלומר פרייה ורבייה. מלכת הטרמיטים מטילה ביצים שמתוכם יוצאים הפועלים והחיילים ולאחר מכן המלכה ובן זוגה עוזבים את המושבה ועוברים למקום חדש- נשמע פסטורלי ונחמד? ובכן לא בטוח אם אתם נתקלים בתופעה שרהיטי הבית או המשקופים פתאום אכולים ומתפוררים בהחלט תופעה לא נעימה. כדי לטפל בבעיה זו צריך להשמיד את מלכת הטרמיטים. איך עושים זאת? בעזרת מדביר מקצועי ומיומן המומחה לתחום הדברת טרמיטים ניתן להגיע לפתרון. המדביר קודח חור סביב המושבות שהטרמיטים יצרו ומכניס חומר הדברה מתאים. שמלכת הטרמיטים מתה מתפזר הקן והם עוברים למקום אחר.

לא להתמודד עם תופעת הטרמיטים לבד.

תופעת הטרמיטים בבתי קרקע הפכה למכת מדינה מה ניתן לעשות? והאם יש אפשרות מניעה לבעיה מטרידה זו? ראשית אם קיים חשש לטרמיטים בבית מיד לפנות לחברת הדברה שתסייע בתחום. האזורים העיקריים שבהם פועלים הטרמיטים הם בדרום ובשפלה, אבל תופעה זו התפשטה לכל אזורי הארץ. אם אתם נמצאים בעת שיפוץ, או מעבר לדריה חדשה רצוי לעשות הדברה נגד טרמיטים בעזרת התקנה של מערכת מתחת לרצפות ניתן למנוע ביתר קלות את בעיית הטרמיטים. אך אם הבית כבר בנוי ועומד על תילו יש צורך לקדוח ברצפה על מנת להחדיר את חומר ההדברה נגד טרמיטים.

בעזרת SOS הדברות תמצאו דרכי התמודדות עם הטרמיטים.   

אנו בחברת SOS הדברות מתמחים בהדברת טרמיטים בזכות הידע, הניסיון והמוניטין שלנו אתם זוכים לשירות מקצועי מהיר ויעיל שיעזור לכם בבעיית הטרמיטים וחרקים נוספים. ניתן למצוא אצלנו שיטות הדברה ייחודיות ומותאמות בדיוק לכך, אנו פועלים בשיטות שאינן מזיקות לא לבני אדם ולא לבעלי חיים. ולכן אם אתם נתקלים בתופעה מדאיגה כמו טרמיטים תדעו כיצד להתמודד איתה בעזרתנו. למידע ופרטים נוספים על שיטה זו אתם מוזמנים ליצור קשר בטלפון 054-2007181 ולקבל את כל המידע הנדרש.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי