טיפול בטרמיטים בעזרת הדברה

ענף ההדברות חווה צמיחה אדירה בכל הקשור להדברות מזיקים בכל רחבי הארץ. הסיבה לכך היא ככל הנראה עליה בכמות המבנים השונים הנבנים מידי שנה בכל מקום וכן גידול האוכלוסייה שכן אופן התנהלותה הוא, בין השאר, אחד הגורמים המכריעים להגעתם של המזיקים השונים.

ישנן סוגי מזיקים שונים העשויים לגרום נזק רב לאדם, גם אם לא באופן ישיר או על ידי העברת מחלות, וזאת על ידי פגיעה ברכוש. כמו כן, ישנן סוגי הדברות אשר אסור שיבוצעו על ידי אנשים פרטיים אלא על ידי אנשי מקצוע בלבד. זאת בשל שימוש בחומרים רעילים במיוחד, סכנת תקיפה של המזיקים (כמו במקרים של דבורים למשל), היעדר מכשור וחומרים מתאימים ועוד. הדברה מסוג זה הנה למשל הדברת טרמיטים.

מי הם הטרמיטים?

הטרמיטים הנם חרקים קטנטנים שכמעט אינם נראים לעין. צבעם לבן-חצי שקוף, הם מחוסרי עיניים ובשל עורם הרגיש הם כמעט ואינם נחשפים לאור. הם חיים לרוב במחילות ותעלות באדמה ובעצים, אותם הם יוצרים כמובן, שאלה כאמור מובילות לקן בו הם חיים. הטרמיטים חיים במושבות של מאות אלפי ומיליוני פריטים. הם מתרבים בקצב מדהים וכמה שהם קטנים – כך התיאבון שלהם הוא עצום.

מדוע הם כל כך מסוכנים לאדם?

הבעיה הגדולה של האדם עם הטרמיטים היא מכך שהם ניזונים מעץ. לא מדובר רק על עצים שונים בגינה או בשטחים חקלאיים ויערות. הטרמיטים עשויים לזלול כל רהיט עץ בביתכם ולפעול אפילו מבלי שתרגישו בכך והרהיט יהיה כבר הרוס מבפנים. הם יתחילו בכרסום הדלתות, המשקופים, ידיות העץ, הפרגולה שיש לכם בחוץ ואפילו גדר העץ שבגינתכם. הם ימשיכו לאכול את הריהוט שבתוך הבית: הכורסאות בסלון, ארונות המטבח, ארונות בגדים, מיטות ועוד.

כיצד נוכל לזהות את הטרמיטים?

הטרמיטים חיים לרוב כמה מטרים מתחת לאדמה ובתוך עצים. בתוך ביתכם הם ככל הנראה יעברו מרהיט לרהיט או דרך פנים הקירות של הבית. לכן קשה מאוד לזהות אותם. למרות זאת, אם אתם בכל זאת מזהים שרידים של פעילות הטרמיטים – יש הצורך לקרוא למדביר מקצועי במהירות.

כך למשל אם אתם מוצאים מצבורים קטנים של חול בסמוך לקירות הבית, על הרצפה בסמוך למשקופי דלתות ועוד. כמו כן אם אתם מוצאים זוגות כנפיים זעירות בכל מיני מקומות בבית גם זה עשוי להצביע על הימצאותם של הטרמיטים בביתכם. דרך נוספת לבדוק האם הטרמיטים כבר החלו לפעול היא באמצעות דקירת משקוף הדלת במברג. אם זה נכנס חלק ללא התנגדות – הטרמיטים ככל הנראה כבר החלו לאכול אל המשקוף מבפנים.

כיצד ניתן להדביר את הטרמיטים?

הדברת טרמיטים תיעשה על ידי חברת הדברות מקצועית בלבד. החומרים שבהם נעשה שימוש להדברת הנם חומרים מסוכנים ורעילים במיוחדים. בדומה לנמלים ולצרעות, גם הטרמיטים חיים בקנים גדולים ועל מנת לחסל ולהרחיק את הקן יש הצורך בחיסול המלכה החיה בקן.

מדבירים רבים עושים שימוש בציוד מיוחד כדי לקדוח חורים קטנים בקירות הבית ומזריקים חומרים רעילים במיוחדים החוסמים את מעברם של הטרמיטים. אצל חלק מהם החומר יישא עד הגעתם לקן ועשוי להרעיל עוד טרמיטים רבים במקום.

אפשרות נוספת להדברת הטרמיטים היא באמצעות פיזור אבקה, אך מדובר בחומר פחות רעיל שעובד לטווח ארוך יותר. אם הבית שלכם כבר הותקף על ידי הטרמיטים הרי שיש צורך בטיפול מהיר.

חברת SOS הדברות:

חברות SOS הדברות בעל רישיון הסמכה מטעם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה לעסוק בהדברות. החברה מספקת שירותי הדברות מסוגים שונים למגזר הפרטי והעסקי. בין השאר החברה מספקת שירותי הדברת טרמיטים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי