הדברת טרמיטים – לא נעים, אבל אפשר להתמודד

הם קטנים, חיוורים, חסרי עיניים, דומים לנמלה והם לא משוש החיבה של רובנו, טרמיטים, סיוט מתמשך שמגיע בלהקות, מכרסמים לנו את הרהיטים ואת היבול וגורמים לנזק רב. בישראל נתקלנו ב-12 מינים של טרמיטים שעם הזמן הם רק ממשיכים לגדול ולהרחיב את האזורים בהם הם נמצאים.

מה צריך לדעת על הטרמיטים

בראש הלהקה עומדים מלך ומלכה שהם הזוג היחיד שאחראי על הולדת הצאצאים והשאר עוסקים בהגנה על הקן בו בחרו להשתכן, כנראה אחד המשקופים שלנו בבית. לרוב, החשש מהטרמיטים מתעורר בקיץ, מאחר שגופם דק והם אוהבים חום, לכן גם ניתן לראות כי רוב המינים יופיעו באזורים טרופיים או מדבריים. לצערנו הטרמיטים עלולים להגיע אף למשק החקלאי ולהרוס את היבול, לכן אין ספק כי להדברת טרמיטים הן בבית והן במשק יש צורך הכרחי.

הגיע הזמן להזמין מדביר

הטרמיטים הם חלקלקים, מתרבים במהירות ולא מרחמים על אף אחד, אז במידה ומצאתם רמז לקיומם בבית, במשרד, במשק החקלאי או בכל מקום אחר, חשוב שתאתרו מדביר טרמיטים מקצועי ומנוסה, שיידע כיצד להשתלט עליהם. כאמור, בכל להקה עומדים מלך ומלכה בראש, כאשר השאר מתנהלים כחיילים המגנים על הקן, אך ברגע שהמלכה שלהם מתה הם עוזבים את הקן ומחפשים מקומות קינון חדשים. לכן, על מדביר הטרמיטים לנטרל לפני הכול את המלכה בכדי לעצור את ההתרבות ולגרום לכל הלהקה להתפזר.

תהליך ההדברה של הטרמיטים

הדברת טרמיטים נעשית על ידי קידוח באדמה במרווחים של חצי מטר בין קידוח לקידוח, בהחדרת חומרי הדברה רעילים שתפקידם לחסל את הטרמיטים המצויים ולמנוע קינון חדש. אחת השיטות היעילות היא שחרור פיתיונות במסלולי ההליכה של הטרמיטים, אותם, מדביר טרמיטים מקצועי מזהה. הפיתיונות הראשונים ללא רעל, אך לאחר זיהוי מוחלט המדביר מחדיר את הרעל בפיתיון נוסף וגורם לטרמיטים להוביל את הפיתיון המורעל אל הקן ולחסל את כל המושבה.
מדובר בשימוש בחומרים מסוכנים ורעילים, לכן על המדביר להיות מקצועי ומדויק מאוד, לבחור היטב את כמות החומר הדרוש ואת המיקום הנכון. חומרי ההדברה הרעילים עלולים להיות נזק לאדמה, כך שבכדי לפזר אותם, יש לדעת בוודאות כי יש חשש למזיקים מסוג זה במקום. המדביר יכול לזהות את הימצאותם של הטרמיטים באמצעים שונים כגון סימנים על האדמה, כרסום העץ וכדומה.

מה עושים כאשר גילינו טרמיטים?

במידה וגיליתם כי אחד מהרהיטים שלכם ניזוק כתוצאה מנזקי הטרמיטים, לפני הכול מהרו להזמין מדביר מקצועי ומנוסה שיאתר את הקן וינטרל אותו, ימנע היווצרות של קן חדש וידריך אתכם בנושא. לאחר מכן, כדאי ומומלץ לאטום את הרהיטים ולבצע עישון

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי