הדברה נגד טרמיטים

הדברה נגד טרמיטים

הדברה נגד טרמיטים נחשבות לנדירות יחסית כיום בישראל. הסיבה לכך היא שאנשים אינם מכירים ומודעים למזיק הנקרא טרמיט. הם קטנים, שקופים, בלי עיניים וכמעט בלתי נראים. על אף שהם נשמעים לא מזיקים, הם עשויים לגרום לנו נזק משמעותי בלתי הפיך. אין אנו מדברים על נזק בריאותי לבני האדם, אלא על נזק לרכוש.

כיום בכל בית בישראל ישנו ריהוט מעץ. בין אם מדובר בשולחן מחשב, מיטה, ארון בגדים או אפילו משקופי הדלתות בבית. הטרמיטים ניזונים מעץ, מתרבים במהירות רבה ואם הם החליטו להקים מושבה באזור מגוריכם, הרכוש שלכם בסכנה. אין אנו מדברים רק על הרכוש שבתוך הבית, אלא גם על כל מה שקשור בעץ בגינה שלכם: פרגולות, דקים, כיסאות, נדנדות וכו'…

גילוי מוקדם של הטרמיטים עשוי למנוע אי נעימות. רבים מהאנשים שלעתים מזהים סימנים של הימצאות טרמיטים בסביבתם, מעדיפים להתעלם, לחסוך את העלות של המדביר ולאחר מכן מצטערים על כך שנאלצים לקנות ריהוט חדש לבית ובפועל אפילו לא פתרו את הבעיה והסכנה שהטרמיטים יאכלו גם את הריהוט החדש.

מלכת הטרמיטים – נקודת המפתח להדברה נגד טרמיטים: 

הטרמיטים חיים במושבות של עשרות אלפי פריטים, לעתים מאות אלפים ובמקומות מסוימים בעולם אפילו מיליונים. קצב ההתרבות שלהם הוא גבוה מאוד והם חיים בתוך עצים יבשים או מתחת לאדמה. הם אינם נחשפים לאור השמש כי עשויים להישרף ממנו ולכן מאוד קשה למצוא אותם ולחסל אותם. למעשה אם ניתקל בכמה כאלה בביתנו ונחסל אותם על פני הקרקע, אין זה מבטיח לנו את היעלמותם מסביבת המגורים שלנו והפתרון מלאה מהם. לצורך כך יהיה עלינו לחסל על המלכה.

כל קן או מושבה של טרמיטים מתחיל באמצעות הזוג המלכותי – המלך והמלכה, המטילים את הביצים, בונים את הקן, מטפלים בילדיהם ומגדלים אותם. כאשר אלה גדולים מספיק לעבוד בקן ולהביא אוכל, המלך והמלכה מתפנים לעבודת ההתרבות אותה הם עושים עד סוף חייהם. על מנת לגרום לטרמיטים לעזוב את הקן יהיה עלינו להרוג את המלכה. כדי להגיע אל המלכה, שעשויה להיות כמה מטרים מתחת לאדמה, יהיה עלינו לבצע הדברה נגד טרמיטים מקצועית וחכמה.

מהי הדברה נגד טרמיטים מקצועית וחכמה?

מדביר מקצועי מכיר את אורח חיי הטרמיטים כפי שהסברנו לכם עליהם כעת ולכן מבין שיש הצורך קודם בזיהוי המנהרות ומהחילות בהם הם עוברים כדי להגיע אליהם. המדביר יבדוק מקומות אסטרטגיים בביתכם כמו משקופי הדלתות, קירות הבית, ריהוט עץ, אזור הגינה ועוד. הוא יחפש סממנים שונים להימצאותם של הטרמיטים כמו נסורת ושבבי עץ סמוכים לקירות או לדלת, כמו חורים בריהוט עץ כלשהו בבית, בדיקה של משקוף דלת הכניסה עם מברג לראות האם המשקוף חלול ועוד.

כאשר יזהה את המקומות שבהם הם עוברים, הוא יבצע קידוח של חורים קטנים באותם מעברים ובאמצעות מזרק מיוחד יחדיר חומר רעיל לאותם מעברים. חומר זה יגיע באמצעות הטרמיטים ויתפשט עד הקן שלהם אפילו מתחת לאדמה ויגיע אל המלכה. כאשר זו תיחשף לרעל ותמות, הטרמיטים יחפשו מקום אחר להקים בו את הקן החדש ולחיות בו.

מי אנחנו?

חברת SOS הדברות מזיקים הנה חברת הדברה ירוקה הרשומה במשרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה, כבעלת רישיון הסמכה לעסוק בתחום ההדברות. החברה בעלת ניסיון רב שנים בתחום ופועלת במגזר הפרטי והעסקי גם יחד. החברה מספקת שירותי הדברה שונים: הדברה נגד טרמיטים הדברת נמלים, הדברת ג'וקים, הדברת מכרסמים, הרחקת יונים, הדברת יתושים, הדברת דבורים, הדברת טרמיטים ועוד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים והזמנת מדביר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי