הדברה בבאר שבע – האחראיות שלנו היא הביטחון שלך

הדברה בבאר שבע – האחראיות שלנו היא הביטחון שלך

באר שבע נחשבת לאחת הערים המרכזיות בישראל ונקראת גם בירת הנגב. הנגב הוא האזור הדרומי של מדינת ישראל ונחשב לאזור חם מאוד במהלך רוב ימות השנה. החום במהלך היום אל מול הלילות הקרירים באזור הינם מוקד משיכה למזיקים רבים אשר מחפשים אחר מקומות מסתור ואיסוף מזון. הבעיה היא שאותם מזיקים לרוב מגיעים אל בתיהם של האנשים, אל בתי העסק, אל המפעלים ואל השטחים החקלאיים באזור. עובדה זו עשויה לגרום לנזק רב, הן לבריאות האדם והן לרכושו.

סוגי מזיקים שונים שאנו עשויים להיתקל בהם בביתנו:

מכרסמים – לרבות עכברים וחולדות. הנם מזיקים אשר אינכם רוצים להיתקל בהם בביתכם. מלבד העובדה שהם אינם תורמים לאסתטיקה בבית הם עשויים לזהם את האוכל שלהם, גם אם זה נמצא בתוך קופסאות קרטון סגורות (כמו קרקרים, קורנפלקס, עוגיות וכד') והכי גרוע זה שהם נושאים עמם חיידקים שונים אשר מגיעים אליהם מהביוב שבו הם מסתובבים לרוב.

נמלים – כולם מכירים מהי נמלה. הנמלים חיות במושבות של מיליוני פריטים ויכולות להוות מטרד של ממש. אנשים רבים מנסים להיפתר מהם באמצעות שפיכת מים חמים, ריסוס באמצעות חומר פשוט שנקנה בסופר וכד'. הבעיה היא שכדי להדביר את הנמלים יש הצורך להשתמש בשיטות הדברה המדבירות את הקן עצמו.

תיקנים – ג'וקים כפי שאתם בוודאי מכירים אותם. עשויים לזהם אוכל שהם באים עמו במגע, כמו גם להעביר מחלות שונות לאדם. הם מחפשים אחר מקומות מסתור שבהם יוכלו לחיות בשקט וניזונים בעיקר מזבל ושאריות מזון של האדם. לכן ביתו של האדם לרוב משמש מקום "נפלא" עבור התיקנים למגורים.

פרעושים ופשפשים – אם יש לכם בעל חיים בבית, כמו כלב למשל, אז ייתכן מאוד שבמהלך אחד הטיולים בחוץ יקפצו עליו פרעושים ו/או פשפשים. מזיקים אלו קטנים מאוד וכמעט שאינם ניתנים לראיה. ניתן לזהות את נוכחותם בעיקר כאשר אתם ו/או הכלב שלכם מתגרדים ללא הפסקה. הם יכולים לקפץ בכל רחבי הבית ולהגיע גם למיטה, לספות ועוד. אינכם רוצים שהם יגיעו לשם.

יונים – היונים נושאות עמן כינים וקרדיות אשר עשויות להעביר מחלות לבני האדם ולכן על אף התדמית החביבה של יונים שאנו מאכילים בפירורי לחם כאשר אנו יושבים על הספסל בפארק, מדובר בחיה שהמגע או הקרבה אליה עשויים להזיק לכם ולילדיכם. כנגד יונים לא מבוצעת הדברה הפוגעת בהם או מחסלת אותן אלא על ידי הפיכת המקום ללא ראוי לקינון עבורן. כך הן עוברות למקום אחר בחיפוש אחר מקום נוח יותר.

דבורים וצרעות – אחד מסוגי המזיקים המסוכנים ביותר. הדברה לא נכונה של קן דבורים/צרעות עשוי לגרום להם לתקוף בפראות את המדביר ולעשות לו נזק בלתי הפיך. על המדביר להגיע מכוסה מכף רגל ועד ראש בחליפה אטומה לחלוטין. כמו כן יש לבצע את ההדברה בצורה אחראית ומקצועית כדי שגם אנשים הנוכחים בסביבה לא יפגעו.

שיטות הדברה המתאימות כנגד אותם מזיקים:

ישנן שיטות הדברה רבות המוצעות ללקוחות כנגד מזיקים שונים. חלק משיטות ההדברה דוגלות בחיסול מהיר של המזיקים, חלק בלכידתם ושחרורם במקום אחר וחלק מאותן שיטות מטרתן להפוך את המקום ללא נוח ונעים לרביצתם. סוג ההדברה תלוי במזיק, בבקשת הלקוח ובהחלטת המדביר לצורך פתרון הבעיה.

חברת SOS הדברות נחשבת לאחת מהחברות המובילות בענף ופועלת מזה למעלה מ-15 שנים בתחום. תחת החברה עומדים אלפי לקוחות מרוצים ואלפי הדברות יעילות שבוצעו בשטח. נשמח לתת לכם השירות הטוב ביותר ואף לספק לכם אחראיות על עבודתנו. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי