מדביר בבאר שבע

באר שבע נחשבת לאחת הערים החמות ביותר בישראל במהלך חודשי השנה. על אף שמדובר בעיר מקסימה ומרכזית באזור הדרום, האקלים החם מושך אליה מזיקים שונים לאורך חודשי השנה ומכאן שאלה מחויבים בחברת הדברות מקצועית וקרובה שתוכל להגיע במהירות לטיפול בבעיה. לא פשוט למצוא היום מדביר אמין ומקצועי ולכן כאשר מוצאים אותו צריך לשמור את הטלפון קרוב לעת הצורך.

נזקים שונים של מזיקים שונים:

טרמיטים – הטרמיטים הנם מזיקים קטנים שכמעט אינם נראים לעין. הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן אם יש לכם ריהוט עץ בבית ישנה סכנה ממשית לקיומו של ריהוט זה. מכיוון שקשה מאוד לזהותם פיזית לצערנו אנשים רבים מזהים את פעילותם לאחר שאלה כבר גרמו לנזק. מכאן שהטיפול חייב להיות מהיר ומקיף ככל האפשר. הדברת טרמיטים אינה פשוטה גם עבור מדביר מקצועי ולכן אין לנסות לבזבז זמן על הדברה מתרסיס שקניתם בסופר.

מכרסמים – עכברים וחולדות חיים בדרך כלל בביוב ואוהבים לנגוס בצינורות מתכת שונים. לא רק שהם מהווים סכנה עבור הצנרת הביתית שלנו הם גם עשויים להעביר מחלות לבני האדם על ידי נשיכה, נגיעה פיזית בפרוותם או אפילו פינוי צואתם מהרצפה. אם יש לכם בעלי חיים או ילדים בבית זה אפילו מסוכן עוד יותר. כאשר אתם מזהים פעילות של מכרסמים בדירתכם צרו עמנו קשר בהקדם האפשרי.

הרחקת יונים – היונים אינן מהמזיקים הגרועים ביותר אך גם הן יכולות להעביר מחלות באמצעות כינים וקרדיות הנמצאות על כנפיהן. את היונים לא מחסלים או פוגעים בהן אלא פועלים במטרה להפוך את המקום ללא נוח עבורן לקינון. בדרך זו הן ימשיכו הלאה ולא יעצרו לקונן בעליית הגג שלכם, על המרזב או בעצים הקרובים לביתכם.

תיקנים – יש כמה מיני תיקנים נפוצים בארץ. הם אוהבים לחות ומחפשים בעיקר אחר מזון ומסתור. כולנו יודעים איך הם נראים ורבים מאתנו נגעלים או אפילו היסטריים מנוכחותם.  הג'וקים מסתובבים בביובים ולכן עשויים להעביר מחלות ולזהם אוכל שבאים עמו במגע. מכאן שאינם רצויים בביתנו ונרצה להדביר אותם בדרך היעילה ביותר. לשם כך יש הצורך בהכרת אורח החיים שלהם ולהדביר נקודות אסטרטגיות שבהם הם יכולים לשהות ולעבור בבית.

פרעושים – אם יש לכם כלב או חתול בבית וודאי שמעתם על המושג "פרעושים". הפרעושים חיים מחזור חיים מלא, כלומר בעלי כמה גלגולי חיים (ביצים, רימות, גללים ובסוף פרעושים) ועל מנת להדביר אותם יש הצורך בהדברה מקיפה של כל מחזורי החיים שלהם בנקודות השונות בבית, במקום מרבצו של בעל החיים, בריהוט וכו'.

כיצד לבחור מדביר בבאר שבע?

בחירת הנה נחשבת לאחת ההחלטות הקריטיות ביותר שתעשו מכיוון שישנם מדבירים רבים שאינם מקצועיים. הדברה כוללת שימוש בחומרים רעילים במיוחד ולכן אינכם רוצים שאדם שאינו מקצועי בתחום יגיע לבצע את העבודה. מלבד העובדה שההדברה עצמה יכולה להיות לא אפקטיבית הרי שאתם מסכנים את בריאותכם ובריאות בני המשפחה.

כאשר אתם בוחרים מדביר בבאר שבע יהיה עליכם לוודא עמו שיש לו תעודת מקצוע והסמכה בתחום. כמו כן האם חברת ההדברה שלו בעלת אישור ממשרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה לעסוק בתחום. בדקו אילו סוגי הדברות המדביר רשאי לבצע ובאילו שיטות הדברה הוא מתכוון לעשות שימוש. כמו כן בקשו אחראיות לעבודה המתבצעת וכמובן קבלה.

חברת SOS הדברות הנה חברה מקצועית ומנוסה בתחום ההדברות מזה למעלה מ-15 שנים. החברה מספקת סוגי הדברות שונות כנגד כל סוגי המזיקים ובעלת אלפי לקוחות מרוצים וממליצים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי