חברת הדברות בבאר שבע

חברת הדברות בבאר שבע

המזיקים שונים הנם חלק בלתי נפרד מחיינו. עם כמה שאיננו אוהבים אותם, הם נמצאים בכל מקום ולנו לא נותר אלא לקבל את זה. או שלא? כיום ישנם שיטות חברת הדברות בבאר שבע שונות ומפותחות מאוד, המותאמות לאותו מזיק, אורח חייו ואופי הפעילות שלו. חברת הדברות בבאר שבע מקצועית תבצע עבורכם את העבודה על הצד הטוב ביותר ולכן כדאי לשמור מספר של חברה כזו באזור מגוריכם.

האם אני יכול לבצע את ההדברה בעצמי?

כיום תוכלו למצוא חומרי ריסוס רבים בחנויות השונות. חומרי ריסוס אלה הנם חומרים בסיסיים, בעלי רמת רעילות נמוכה ומרביתם הנם לסוגי מזיקים נפוצים יותר כמו נמלים או ג'וקים. בנוסף, הדברה באופן עצמאי עם חומרים אלה לעתים עשויה להעלים את המזיקים לתקופה קצרה, אך במהרה תגלו שאלה חוזרים ופוקדים את ביתכם. לכן יש לבחון את האפשרות לעבוד מול חברת הדברות בבאר שבע מקצועית, בעלת חומרים איכותיים מסוגים המתאימים למזיק וכן ביצוע הדברה בשיטות ייחודיות לאורח חייו.

כיצד נבחר חברת הדברות בבאר שבע מקצועית?

ישנן חברות הדברה רבות בארץ, שכולן מתיימרות להיות מקצועיות, איכותיות ובעלות ניסיון. ישנם פרמטרים חשובים נוספים שיש לשים אליהם דגש מלבד המחיר האטרקטיבי והוא איכות החומר, קבלת אחראיות, רישיון הסמכה לעסוק בתחום וכן הדברה בטוחה לסביבה, לבני האדם ולבעלי החיים.

  • המלצות וביקורות – קראו ביקורות באינטרנט על אותה חברות הדברה בבאר שבע . צפו באתר החברה, ראו המלצות מלקוחות החברה, עם מי היא עובדת ובאיזה אזורים.
  • סוגי הדברות – לא כל מדביר/חברת הדברה מבצעים את כל סוגי ההדברות. כל הדברה הנה שונה מהשנייה ומותאמת לסוג המזיק. על כן תרצו לקבל הדברה שמתאימה לסוג המזיק שמטריד אתכם.
  • רישיון הסמכה – משרד הבריאות צריך להעניק תעודת הסכמה לצורך עיסוק חוקי בתחום ההדברות. לצערנו ישנם מדבירים רבים שעובדים ללא רישיונות אלה ולכן אתם רוצים להיזהר מאנשים שאינם מספיקים לכם עבודות לפי התקנים העומדים בחוק.
  • תעודת אחראיות – חברה מקצועית ומנוסה תספק לכם תעודת אחראיות על העבודה לתקופה מסוימת (בדרך כלל לשנה) וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם מרוויחים שקט לתקופת הזמן הזו.
  • ניסיון – חברה מנוסה יותר בקיאה בשיטות הדברה ומקרים שונים של מזיקים. את הניסיון אי אפשר לרכוש ומדביר מנוסה ידע לזהות במהירות את מקור פעילותם של המזיקים, מה מושך אותם אליכם וכיצד לטפל בבעיה מהשורש.

כיצד חברת הדברות בבאר שבע מבצעת את תהליך ההדברה?

  • ראשית יש הצורך בזיהוי האזורים הנגועים במזיקים. אלה כמובן משתנים בהתאם לסוג המזיק.
  • לאחר מכן יש הצורך בתצפית ומעקב אחר המזיק לצורך בדיקת ההתנהגות שלו, לאיזה אוכל הוא נמשך, להיכן הוא הולך וכו'. כאשר מדובר בקנים של נמלים, טרמיטים ומזיקים אחרים החיים במושבות, ישנה חשיבות עליונה לזיהוי מסלולי ההליכה שלהם בתוך הבית והקירות.
  • לבסוף ינקוט המדביר בשיטת ההדברה המתאימה בהתאם למזיק עצמו. בין אם זה יעשה באמצעות הנחת אוכל רעיל כפיתיון, ריסוס חומרים רעילים בנקודות אסטרטגיית בהן עשוי לעבור המזיק או בקידוח והזרקת חומר רעיל בחורים שונים בקירות הבית ומשקופי הדלתות.

חברת הדברות בבאר שבע SOS הדברות מזיקים, מס' רישיון 2059, הנה חברת חברה מקצועית ומנוסה הפועלת למעלה מ-15 שנה בתחום. החברה מספקת שירותיה באזור באר שבע והסביבה ומונה לוקחות מהמגזר הפרטי והעסקי גם יחד. צוות המדבירים של החברה הנם אנשי מקצוע בעלי ניסיון, אשר יורדים תחילה לשורש הבעיה לפני פעולת ההדברה וכן פותרים את הבעיה אחת ולתמיד. החברה מספקת אחראיות על שירותיה. תוכלו ליהנות משירותי הדברת מזיקים מכל הסוגים, כולל הרחקת יונים, הדברת נמלים, קרציות, פשפשים ועוד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי