הדברת טרמיטים מקצועית

החורף כבר כאן אך הקיץ ממהר להגיע בישראל, מה שמכריח כל אחד מאיתנו להזמין מדביר טרמיטים כבר עכשיו, בכדי להימנע מהם בימי הקיץ החמים. אז רגע לפני שאתם מתכוננים היטב לעונות הבאות, שימו לב כיצד מתבצע תהליך ריסוס הטרמיטים והמזיקים האחרים.

רקע כללי על הדברת טרמיטים מקצועית

לפני הכול, הדברת טרמיטים מקצועי מאתרים במידה והלקוח חושד שהם הקימו קן במקור מסוים, המדביר משתמש במכשירים מתקדמים לאיתור הטרמיטים ובנוסף בודק אם מופיעים כרסומים על העץ, סימנים על האדמה וכן הלאה. מאחר ולא מדובר במזיקים רגילים, אלא במזיקים שמסוגלים לעכל עץ (מידע נוסף אודות נזקי הטרמיטים), הטיפול הוא אחר ודורש ניסיון רב של מדביר טרמיטים מקצועי.

תהליך הריסוס

טיפול נגד טרמיטים מתחיל בקדיחת האדמה, תחת המבנה והזרקה של חומרי הדברה חזקים כגון הפרמיס, העובד בתור הפיתיון, אותו הטרמיטים מאתרים ומובילים אל הקן וכתוצאה מכך מבצע חיסול טרמיטים. הקידוחים נעשים בכדי שהמדביר יוכל להזריק את החומר באמצעות מכשור מיוחד, לאחר שחפר כ- 10 מ"מ ישירות אל האדמה.

הדברת טרמיטים מקצועי בתוך הבית

גם כאשר מדובר בהדברה בתוך הבית, יש להזריק את החומר לאדמה, שם בדרך כלל הקן נמצא. הטרמיטים מחפשים מזון ועוברים דרך החול הרטוב עם החומר, אשר נדבק אליהם ולאחר מכן הם מרעילים אחד את השנייה באמצעות ליקוק ומעבירים את הרעל אל המלכה. בדרך כלל הטרמיטים ניזונים מהמלכה, שבמקרה זה תזין אותם בחומר מורעל ותגרום לחיסול כל הקן בנוסף אליה.

מדביר טרמיטים

חשוב לזכור כי המלכה היא השולטת על הקן ובלעדיה הקן לא מתנהל אלא מתפזר, לכן ברגע שהמלכה טעמה מהרעל ומתה, שאר הטרמיטים יתפזרו ויחפשו קן חדש. כמו כן, במידה וזיהיתם כי הבית שלכם נגוע בטרמיטים, הזמינו באופן מיידי מדביר טרמיטים מקצועי, מאחר ושימוש בכל חומר כימי ביתי אחר יגרום לנזק ולא לתועלת.

ברגע שתרססו עם תכשיר ביתי את המקור, הטרמיטים לא יחוסלו אלא יחפרו עוד ועוד באדמה ויגיעו אף ל-300 מטר מתחת לאדמה, מה שיקשה על המדביר לאחר מכן להגיע אליהם, לאור הידיעה שלהם כי מעליהם ישנם חומרים שיזיקו להם, מה שיעצור אותם מהתפתות לפיתיונות.

ריסוס בבית ומחוצה לו

במידה ואתם חוששים מחומרים דוחים, אשר עלולים להזיק לסביבה או לא להצליח, תוכלו לבקש ממדביר הטרמיטים להשתמש בחומרים שאינם דוחים, המשמשים כפיתיון, אשר במראה ראשוני לא נראה עבור הטרמיטים כרעל. כאמור, הם סוחבים את הפיתיון אל הקן, מעבירים אותו מאחד אל השני ומתים.

אין ספק כי יעילותו של מדביר טרמיטים מקצועי ובעל ניסיון הוא הכרחי, מאחר שלא מדובר בהדברה קונבנציונאלית, אלא בסוג הרבה יותר מורכב, שמצריך הרבה ידע בנושא. כאשר מרססים בתוך הבית, חשוב לרוקן כל מקום שיבוא במגע עם החומר, לאכסן ולאטום את מוצרי המזון ולדאוג שהילדים לא יהיו בסביבת ההדברה. כאשר מרססים בחוץ, חשוב להקפיד כי בעלי חיים לא יהיו באותה סביבה, הריסוס יהיה ממוקד ולמנוע כמה שיותר הרס סביבתי.
מעוניינים בריסוס והדברת טרמיטים מקצועית.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי