הדברת טרמיטים – מדוע אינכם רוצים להתעסק איתם

הדברת טרמיטים – מדוע אינכם רוצים להתעסק איתם

הטרמיטים אולי אינם מוכרים לאדם הממוצע ולמעשה אנו בטוחים כי יותר מ90% מהאזרחים בישראל לא שמעו עליהם כלל. לכאורה התיאור שלהם הוא אינו מאיים כלל. הטרמיטים קטנים, חיוורים, מחוסרי עיניים ועורם הרגיש אינו מאפשר להם להיחשף יותר מדי לאור השמש. אז מדוע הטרמיטים נחשבים כל כך מסוכנים עבור האדם?

הטרמיטים ניזונים מעץ. מכאן אתם כבר יכולים להבין את הבעתיות של האדם עם הטרמיטים. מרבית המשפחות בישראל מחזיקות ריהוט מעץ. בין אם מדובר במיטות שינה, בסיס לכורסאות בסלון, שולחנות, כיסאות, ארונות מטבח, ארונות בגדים, דלתות, משקופי דלתות ועוד. לעתים אפילו מדובר באלמנטים שונים העשויים עץ בגינה כמו פרגולה, רצפת דק או גדר מעץ. כל אלה יכולים להיות בסכנה אם ישנה פעילות של טרמיטים בסביבתכם.

הטרמיטים מתרבים במהירות של מיליונים בשנה ולכן לא משנה כמה תנסו בעצמכם אתם לא תצליחו להדביר אותם בעצמכם. על מנת לעשות זאת תאלצו להיעזר במדביר מקצועי ומנוסה המכיר את אורח חיי הטרמיטים ובעל המכשור והציוד המתאים, כמו גם הידע והניסיון, שיסייעו לו בהדברה יעילה נגד המזיקים.

פעולות מניעה בעת בניית הבית:

למי מכם הבונה בית קרקע או עומד לבנות בית קרקע חשוב שידע כי פעולות מסוימות עשויות למנוע את התקרבותם של הטרמיטים לביתכם. כך למשל בעת בנייה עושים שימוש רב בעץ ושבבי עץ רבים מתפזרים בגינה ובסביבת הבית בכלל. מומלץ לקחת גנן או לנקות בעצמכם את הגינה והאזור ולהעיף את שבבי העץ מהמקום. כמו כן מומלץ לעשות חפיר של חצץ בעומק ורוחב של 30 ס"מ לכל כיוון מסביב לבית וזאת כדי להפחית את הסיכוי להגעתם אליו. במידה ואתם בונים רצפת דק, גגון או כל דבר אחר מעץ בגינה השתדלו שזה יהיה בגובה של בערך 40-50 ס"מ מעל פני האדמה. כלומר שהאדמה לא תבוא במגע עם העץ.

מה עושים אם בכל זאת מגיעים הטרמיטים?

את הטרמיטים קשה מאוד לזהות. אם אתם מזהים מצבורי חול קטנים בביתכם, זוגות כנפיים שקופות מפוזרות בכל מקום או רהיטים שכבר אכולים מבפנים ככל הנראה יש פעילות טרמיטים בביתכם. בכל  יום שתחכו מעתה עשוי להיות קריטי ואלה עשויים לזלול ריהוט נוסף. מכאן שאינכם רוצים לחכות יותר מדי ויהיה עליכם להזמין מדביר מקצועי במהירות האפשרית.

הדברה המתאימה נגד טרמיטים:

המדביר שיגיע לביתכם ייאלץ לנסות למצוא את קן הטרמיטים תחילה. הטרמיטים חיים במושבות ענקיות ולכן ריסוס מרוכז של הטרמיטים שאתם מוצאים במעבר אחד בין הקירות, באדמה או בתוך רהיט נגוע לא תפתור את בעיה. לאחר זיהוי הקן או מעברים נוספים של הטרמיטים יבצע המדביר את ההדברה המבוקשת. השיטה הנפוצה ביותר היא באמצעות קדיחת חורים קטנים בקירות הבית והחדרת חומר רעיל במיוחד. שיטות נוספות להדברה יכולות להיות פיזור אבקה, ריסוס ישיר של הקן, הנחת פיתיונות מורעלים ועוד. סוג ההדברה תלוי כמובן בהמלצתו של המדביר לפי המצב במקום.

חברת SOS הדברות הנה חברה המתמחה בשירותי הדברות שונים למגזר הפרטי והעסקי. החברה פועלת מזה 15 שנים בתחום ובאמתחתה אלפי לקוחות מרוצים. החברה דוגלת בפתרון שורש הבעיה ולא ריסוס פשוט כנגד המזיקים השונים. תוכלו להיות מאחראיות על שירותי ההדברה שלנו. החברה פועלת תחת רישיון משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה ומספקת גם שירותי הדברה ירוקה. בין שירותי החברה תוכלו ליהנות מהדברת נמלים, תיקנים, פרעושים, עכברים, פשפשים, דבורים וכמובן הדברת טרמיטים. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים או הזמנת מדביר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי