הדברת טרמיטים ביעילות

הטרמיטים הנם חרקים קטנטנים החיים בקנים ומושבות של מאות אלפים ואף מיליונים. צבעם הוא לבן חיוור, על גבול השקוף וכמעט שאינם נראים לעין. אין להם עיניים ולכאורה נדמה שאין מדובר במזיק משמעותי במיוחד עבורנו בני האדם. בעוד שאנשים רבים אינם מכירים בכלל מזיקים אלו, הרי שאחרים סובלים מהם מאוד. הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן עשויים לכרסם לכם את כל הבית (אם זה עשוי מעץ כמו בתים רבים בישראל) או לכל הפחות את משקופי הדלתות, ריהוט בית וריהוט גינה העשוי עץ ועוד.

איך לזהות טרמיטים?

קשה מאוד לראות את הטרמיטים. הם בגודל מילימטרים בלבד, יוצאים בעיקר בחושך ונוטים שלא להיחשף לאור. לכן הם נעים במנהרות שונות באדמה, בתוך הריהוט, בין חלקי נסורת ועוד. לרוב נזהה את המזיקים בשל השאריות שהם משאירים אחריהם. כך למשל אם אנו מזהים מצבורים קטנים של חול בסמוך למשקופי הדלתות בבית או בסמוך לקיר החדר, זוגות כנפיים קטנות ושקופות שמפוזרות בבית או אפילו חורים במשקוף הדלת ובריהוט עץ. כל אלה הם סממנים לטרמיטים שחדרו לביתכם ולכן יהיה עליכם לקרוא בהקדם למדביר מקצועי לפתרון הבעיה.

כיצד מתבצעת הדברת טרמיטים?

הדברת טרמיטים הנה עבודה קשה מאוד גם עבור המדביר. שלא כמו הדברות מזיקים חברות, מדובר בעבודה הדורשת ציוד קידוח מיוחד, יכולת מקצועית ואף ניסיון רב במציאת הטרמיטים. גם אם חיסלתם טרמיטים שזיהיתם במקום מסוים בביתכם, הרי שמתחת לפני הקרקע בין אם מתחת לביתכם ובין אם בגינתכם, עשויה להיות מושבת טרמיטים ענקית של מאות אלפי טרמיטים. הדרך היחידה למגר את הבעיה ולהרחיק סופית את הטרמיטים מביתכם היא באמצעות הריגת המלכה היושבת לה בקן. קן זה עשוי להיות כמה מטרים מתחת לפני הקרקע ולכן מדובר במשימה לא פשוטה בכלל.

שיטת הדברת טרמיטים העיקרית של חברות הדברת טרמיטים תהיה בעיקר באמצעות קידוח חורים במקומות אסטרטגיים בקירות, משקופי הדלתות ורצפת הבית והזרקת חומרים רעילים. חומרים אלה יחדרו באמצעות הטרמיטים בסופו של דבר אל המושבה שלהם ועשויים יהיו להרוג את המלכה. כאשר זה יקרה הטרמיטים יעזבו כולם את הקן ובסופו של דבר את ביתכם.

יש להכין את הבית מבעוד מועד, להזיז את הרהיטים מהקירות, לזהות את הרהיטים הנגועים, להסיר ציוד וחפצים שונים מאזור הקירות והדלתות ולאפשר עבודה נוחה ואיכותית למדביר. יש לזכור כי שימוש בחומרי ריסוס פשוטים שנמכרים בכל סופר אינם פותרים את הבעיה ועשויים להרוג את הטרמיטים שעל פני השטח, אולם אין סיכוי כי אלה יגיעו עם הרעל אל המלכה והמושבה. לכן יש הצורך במדביר מקצועי שיודע את העבודה ויעשה שימושי בחומרי הדרכה רעילים ומסוכנים, אך אפקטיביים.

בחירת חברת הדברות מקצועית:

חברת הדברות מקצועית ומנוסה צריכה בראש ובראשונה להיות חברה רשומה בעלת רישיון לעסוק בתחום זה מטעם משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה. כדאי לבחור חברה בעלת ניסיון רב בתחום מכיוון שהדברה היא איננה משחק. היא מבוצעת באמצעות חומרים רעילים ומסוכנים ועל כן על המדביר להבין היטב בשימוש בחומרים אלו ובהקניית הוראות בטיחות לנוכחים במקום. אסור שבעלי חיים אחרים, תינוקות ואנשים אחרים יהיו במגה עם חומרי ההדברה הללו.

בדקו האם לאותה חברה יש אתר אינטרנט המסמל כיום רמה של מקצועיות ושל חברה המשקיעה בעצמה ובמיתוג שלה כחברה אמינה בתחום. קראו אודותיה, כמה זמן היא עוסקת בתחום, אילו שירותי הדברה היא מספקת ועוד.

חברת הדברות SOS – מס' רישיון 2059 – הנה חברת הדברה ירוקה המתמחה בהדברות מסוגים שונים. החברה מבצעת הדברת טרמיטים למגזר הפרטי והעסקי תוך ירידה לשורש הבעיה ומתן מענה מקצועי, איכותי ובעל אחראיות לעבודה המבוצעת על ידי החברה. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי