פעולות למניעת טרמיטים

פעולות למניעת טרמיטים:

בטח רובכם שמעתם את המילה טרמיטים ואולי אף חלקכם היה זקוק לשירותי הדברה בנושא הטרמיטים, בעבר או בהווה. רבים חושבים לפעמים שטרמיטים הם כמו תיקנים קטנים אך למען האמת, טרמיטים הם חרקים קטנים דמויי נמלים קטנים, חומים ושקופים מעט, אשר נמצאים בבית בעיקר באזורים בהם יש עץ ומוצריו שממנו הם ניזונים, אך גם יכולים להימצא בעומקי האדמה. הטרמיטים אמנם קטנים אך הם חיים בתוך קן –מושבת טרמיטים שרק המלך והמלכה של המושבה (יכולים לחיות 50 שנה) הם בעלי יכולת ההתרבות היחידה. מושבה קטנה לדוגמה, מונה 60000 פריטים שמסוגלת לחסל עץ ברוחב 20 ס"מ וחצי מטר אורך תוך כמה חודשים ספורים. הטרמיטים יכולים להיות פעילים עשרות שנים ויכולים לגרום לנזק גדול אך זה לוקח להם זמן, לכן חשוב ביותר כשחושבים שיש טרמיטים בבית להזמין חברת הדברה שתאתר את המיקום המדויק של המושבה ותבצע הדברה מקצועית.

זיהוי מוקדם של טרמיטים:

יש עוד חרקים שניזונים מעץ כמו לדוגמה, תולעי עץ אך הטיפול בהם שונה, אם כך  איך נדע האם יש לנו טרמיטים בבית ולא משהו אחר?

  • שכנים: טרמיטים אוהבים לנדוד. אם שמעתם מהשכן בבניין שיש לו קנים של טרמיטים בבית, בדקו גם אצלכם האם יש טרמיטים ליתר ביטחון.
  • מחילות: שבילי בוץ צרים וארוכים (מחילות) הם סימן ההיכר של הטרמיטים. שבילי חול אלו יכולים להימצא בגב הארון, בארון המטבח,במשקופים ובמגירות ובכלל איפה שיש עץ ומוצריו בבית.
  • מבט ראשוני: אם ראיתם טרמיטים בבית ( נראים כמו נמלים חומות., לחלקם יש כנפיים וחלקם שקופות מעט) או כנפיים שקופות מפוזרות בחלקים שונים הזמינו מדביר שיבדוק האם יש לכם מושבות טרמיטים בבית.

דרכים למניעת טרמיטים:

חוות דעת מקצועית: טיפול נגד טרמיטים הוא חיוני וחשוב בעיקר אצל בוני בתים המשלבים רכיבי עץ כגון קורות עץ, דק, פרגולה, פרקט ועוד. כדאי ורצוי להתייעץ עם מדביר מומחה במהלך הבנייה  וזאת על מנת למנוע התרבות טרמיטים , מה שיבטיח לכם שקט והצלחה לאורך זמן ארוך ויחסוך לכם את הנזקים שהטרמיטים עלולים לגרום.

הצטברות לחות ומים בקרבת יסודות הבניין. טרמיטים נמשכים לאזורי לחות ומים ובקרבת עץ, לכן חשוב לוודא שאין טרמיטים באזור יסודות הבניין עמוק באדמה, שכן הדבר יכול להוות סכנה של ממש. מדביר מקצועי יפעל להדברה הוימנע את הסכנה זאת.

חול וחצץ.  חול המיועד לריצוף יכול להיות נגוע בטרמיטים, לפיכך  יש לבדוק לפני ביצוע עבודות הריצוף ובמידה שיש  צריך לבצע חיטוי.  בנוסף שימוש באבני חצץ מונע הופעת טרמיטים ורצוי לפזר אבני חצץ מסביב ליסודות המבנה.

דרכי הדברת טרמיטים:

הדברה ביולוגית: אחת השיטות לטיפול בטרמיטים היא על ידיי הפצת חרקים אחרים שניזונים מהטרמיטים. שיטה זאת לא זוכה להרבה פופולריות עקב הזמן הארוך שצריך כדיי למגר כליל את הטרמיטים והפיקוח על החרקים השונים כחלק מהטיפול.

שיטת הקידוח:  אחת משיטות ההדברה המקובלת כיום, היא קידוח עם ציוד מיוחד לאורך הקירות,  והזרקה של חומר הדברה ייעודי נגד טרמיטים. חומר ההדברה זה, הנו ידידותי לסביבה, הטרמיטים באים במגע עם החומר המוזרק לחורים, טועמים ממנו ומעבירים אותו לשאר שוכני הקן, עד שהם מגיעים למלכה וכך מחוסל הקן.

לסיכום: כאשר אתם עוברים לבית חדש או שגיליתם שיש לכם טרמיטים בבית יש לפנות לחברת הדברה מקצועית ואמינה שתימנע או שתטפל לכם בבעיה. יש כמה שיטות של טיפול וכדאי להתייעץ עם המדביר ולא לנסות לטפל לבד בטרמיטים. עבודה מקצועית תחזיק הרבה שנים ותחסוך לכם על הנזקים בבית.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי