מתי נזדקק לשירותי הדברה בבאר שבע

מתי נזדקק לשירותי הדברה בבאר שבע

שירותי הדברה נפוצים מאוד בעשור האחרון. מזיקים רבים תוקפים בתי מגורים, בתי עסק ושטחים חקלאיים שונים וגורמים לנזקים כבדים לרכוש וכן לבריאות האדם. באר שבע נחשבת לאחת הערים הגדולות בישראליות ועם זאת גם אחת החמות שבהן. מזג האוויר החם מושך מזיקים רבים לאזור ועל כן לעתים רבות נזדקק לשירותיה של חברת הדברות באזור שתוכל לספק לנו שירותים אמינים, מקצועיים ובמחיר אטרקטיבי במיוחד.

הדברות ומזיקים שונים:

מכרסמים – מדובר על עכברים וחולדות בעיקר. אלה חיים לרוב בביוב ובפחי אשפה אולם מוצאים בביתו של האדם מקומות מסתור רבים וגם מקום שבו יוכלו למצוא מזון בשפע. העכברים  והחולדות נושאים על פרוותם כינים וחיידקים שונים ולכן יש הצורך להדביר אותם מכיוון שאלה עשויים להעביר מחלות. המדביר יעשה שימוש במלכודות שונות ללכידת המכרסמים  והרחקתם מהאזור או בפיתיונות אוכל מורעלים.

פרעושים – הפרעושים יכולים לקפוץ על פרוותו של הכלב או החתול שלכם בעת הטיול בחוץ. כמו כן גם אם עשיתם טיול וישנתם בשטח אל תתפלאו אם אלה קפצו על בגדיכם והגיעו עמכם הביתה. על מנת להיפתר מהפרעושים באופן מוחלט יש הצורך בריסוס של הבית, מקום מרבצו של הכלב, שטיפת הבגדים בניקוי יבש, שאיבת אבק, שטיפה יסודית  ואף ריסוס בעל החיים אצל וטרינר.

טרמיטים – הטרמיטים הינם חרקים קטנים וחיוורים, מחוסרי עיניים ולכאורה אינם נשמעים מאיימים במיוחד. הבעיה אתם היא שהם ניזונים מעץ ולכן עשויים להיות מסוכנים מאוד לרכוש של האדם. הם יכולים במהירות רבה לחסל רהיטים רבים וקשה מאוד לזהות את פעילותם עד אשר הרהיטים הרוסים. המדביר יעשה שימוש ככל הנראה בחומר רעיל אותו הוא יחדיר לחורים קטנים שיקדח בין קירות הבית, במשקופי הדלתות, בין הסדקים ברצפה ועוד.

תיקנים – התיקנים (או הג'וקים כפי שאתם מכירים אותם) הם חרקים אשר רואים בביתו של האדם סביבת אידיאל עבורם שכן הם יכולים להתחבא במקומות שונים, לצאת כשהם זקוקים למזון וליהנות מלחות ומקומות מסתור שונים הדרושים להם למחיה. התיקנים מזהמים את האוכל שהם באים אתו במגע וכן יכולים להעביר מחלות. מכאן אתם רוצים לבצע הדברה שתוודא שתיקנים שונים לא יסתובבו בביתכם כלל.

נמלים – הנמלים חיות במושבות ענקיות ולכן הדברה בסיסית לא תספיק. יש הצורך בחיסול המלכה החיה בקן כדי להרחיק את הקן כולו ולצורך כך יש להשתמש בשיטות הדברה שונות. לדוגמה באמצעות פיזור אבקה רעילה על הקן עצמו, הנחת פיתיונות מורעלים, ריסוס ועוד.

יונים – היונים מזיקות לאדם בכך שיכולות להעביר לו כינים, קרדיות ופשפשים החיים על היונים ובסביבתן. היונים מחפשות מקומות נוחים לקינון והטלת ביציהן ובדרך כלל בוחרות במקומות גבוהים כמו אדני חלון, עליות גג וצמרות עצים. אנשים רבים התקוממו נגד הדברת יונים כימית ולכן יותר ויותר מדביר עושים כיום שימוש בשיטות הדברה אשר אינן פוגעות כלל ביונים אלא מכינות את המקום ללא נוח עבורן לנחיתה וקינון. כך למשל יניח המדביר דוקרנים מפלסטיק, יתקין רשת שתחסום כניסה לאזור מסוים ועוד.

דבורים – הדבורים חיות בכוורת שם חיה גם המלכה. חיסול המלכה יגרום לדבורים לחפש אחר מקום חדש להתיישב בו. הבעיה היא שאנשים רבים רגישים לעקיצות הדבורים ועקיצות מרובות גם לאנשים שאינם אלרגיים עשויים לגרום לנזקים בריאותיים לא פשוטים ובמקרים מסוימים אפילו למוות. מכאן אתם רוצים לוודא כי איש מקצוע מנוסה יבצע את העבודה.

חברת SOS הדברות הנה חברה המתמחה במתן שירותי הדברה שונים בבאר שבע והסביבה. לחברה ניסיון רב שנים בתחום ופועלת בעבור המגזר הפרטי והעסקי. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי