טרמיטים בקיר

טרמיטים בקיר
הימצאות טרמיטים בקירות גבס עשויה להראות מוזרה. שכן טרמיטים ניזונים מעץ ומה הקשר בין גבס לעץ? מסתבר ששילוב של נישות או קירות גבס בבית הלולים להפוך גם הם לארוחה למזיקים. תאית היא פחמימה שאפשר למצוא גם בגבס ולא רק בעץ. ומכיוון שהטרמיטים ניזונים מתאית אז אין סיבה שהם לא יכרסמו גם קירות גבס. אמנם קירות גבס יכולים לתרום לעיצוב הבית, אך עדיף להימנע מהם וכך להפחית את הסיכוי להופעת טרמיטים.

טרמיטים בקיר – איך נפטרים מהם

אז כאמור לא רק בעץ יש תאית, וגם הגבס הינו בעל פוטנציאל גבוה להפוך לארוחה. את הטרמיטים קשה לראות בעין אך את הסימנים שהם מותירים מאחוריהם ניתן בהחלט לראות. די בהקשה על הקיר והקשבה לסאונד שבוקע ממנו על מנת להבין שכבר מתרחשת בתוכו פעילות ענפה של כרסום. הפעולה האפקטיבית ביותר כנגד טרמיטים הינה הדברה מקצועית אשר מתבצעת על-ידי חברת הדברה מקצועית ושטיפול בטרמיטים הוא מההתמחויות המרכזיות שלה ונמנים עם שירותי ההדברה שהיא מציעה. הדברת טרמיטים מבוססת על כמה שלבים:
  • איתור הקן המרכזי- הוא יכול להיות מחוץ לבית כך שהטרמיטים מבצעים גיחות אכילה ואגירת מזון וחוזרים אליו כמה פעמים ביום.
  • טיפול פנים הבית – כולל קידוחים במקומות שונים ברחבי הכית ובקירות, והזרקת חומר הדברה בלחץ נמוך. בסופו של דבר ניתן לטשטש את החורים שנוצרו בעזרת סיליקון לבן.
  • אפשרות אחרת היא יצירת מעטפת של רעל בתוך הבית שתמנע מהטרמיטים להגיע אל תוך הבית.
  • טרמיטים בקיר שנמצאים כבר בתוך הבית ימותו היות שאין באפשרותם להתקיים זמן רב ללא חומרים כימיים מסוימים.
  • יש לבצע בקרה כעבור מספר שבועות על מנת לוודא שפעילותם של הטרמיטים נעצרה לחלוטין.
  • הדברת טובה תמנע הגעת טרמיטים לתקופה של לפחות שלוש שנים.
טרמיטים בקיר
טרמיטים בקיר גבס

לסיכומו של דבר

הטרמיטים עלולים  להופיע בכל מקום שיש בו עץ (תאית). הם יגיעו אל הבית על גבי חול נגוע שמשמש לתמיכה במרצפות, או בתוך רהיט מעץ. הם לא מזיקים פיזית לבני אדם אך יכולים להסב נזקים רבים לרכוש. SOS הדברת מזיקים מציעים שירותי הדברה מקצועיים. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.
החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי