טרמיטים בדירה שכורה

אם שכרתם דירה לאחרונה, גם אתם עלולים לגלות טרמיטים בדירה שכורה. הטרמיטים ניזונים מעץ, הם לא מבדילים בין דירה שכורה, בית פרטי או וילה בהרצליה פיתוח. אמנם דירה שכורה אפשר פשוט לעזוב, אך בזמן השהייה שלכם בה בוודאי תרצו לשמור על הרכוש שלכם. כמובן שמומלץ לערב את בעל הדירה, לצלם לו את הממצאים ולדרוש טיפול מידי במפגע. אם אתם לפני שכירת דירה ובאתם לראות דירות, כדאי חוץ מהבדיקות הרגילות לבדוק גם סימנים של טרמיטים בדירה.  דבר זה יכול לחסוך לכם הרבה כסף וכאב ראש בהמשך.

טרמיטים בדירה שכורה – מה הם מחפשים שם

דירות שכורות רבות סובלות מתחזוקה ירודה. לעיתים הן נמצאות באזורים שבהם ישנה לחות גבוהה או מפגעי רטיבות שונים . לעומת דירה פרטית שאותה נטפח ונדאג לכל צרכיה, חברתה השכורה תהיי בדרך כלל מוזנחת ורעועה. זה לא אומר שצריך לוותר מראש. להלן מספר פעולות שכדאי לעשות:

  • אל תיכנסו לדירה לפני שבדקתם סימנים להימצאות של טרמיטים ומזיקים אחרים.
  • אם יש לכם ריהוט עץ משלכם כדאי מאוד שתוודו שהדירה נקייה מחרקים שכן טרמיטים עלולים להסב נזק רק לריהוט הפרטי שלכם, ואת זה לא כל ביטוח יכול לכסות.
  • בבואכם לבדוק דירה להשכרה התכופפו מעט ונסו להבחין בשאריות נסורת בסמוך למפתני הדלתות, מחילות קטנות בריהוט עץ שקיים בדירה ועוד. אם נתקלתם בסימנים כאלו דברו עם הדייר ושאלו אותו לגבי טרמיטים.
  • אם יש לכם אפשרות, נסו לדבר על השכנים בבניין ולהתעניין האם דירות סמוכות סובלות מטרמיטים.
  • דירות שכורות בקומת קרקע עלולות לסבול עוד יותר מהופעת טרמיטים.
  • אם בדירה מותקנת רצפת פרקט או קירות גבס, כדאי להתכופף ולנסות לאתר סימנים להמצאות של טרמיטים.

הדברת טרמיטים

לסיכומו של דבר

אין זה משנה אם אתם גרים בבית פרטי או בדירה שכורה, זה הבית שלכם ובוודאי לא תרצו שיגורו אתכם טרמיטים, הם לא משלמים שכר דירה ואוכלים בלי חשבון. SOS הדברת מזיקים היא חברת הדברה מקצועית ומנוסה אשר מציעה שירותי הדברה בכל רחבי הארץ. לחברה צוות מיומן של מדבירים מוסמכים. כדאי לפנות ולקבל מידע נוסף בנושא.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי