טיפול בטרמיטים בבית

לא תמיד אנו יכולים להיפטר מאורחים לא רצויים בבית. לעומת זאת, טיפול נגד טרמיטים בבית הוא הכרחי ונחוץ וכאשר הוא מתבצע באופן מקצועי, הוא עשוי לגרום לנו להיפטר מהמזיקים הטורדניים אחת ולתמיד. מעוניינים במידע נוסף? כל זאת ועוד במדריך הבא.

טיפול בטרמיטים בבית – כל מה שרציתם לדעת

זיהיתם כרסומים במוצרי העץ או במשקוף הבית? משתתפים בצערכם. סביר להניח שמתחת לביתכם מתקיים לו קן של טרמיטים שבשעות הלילה פולש לביתכם וניזון מהעץ וממוצריו בבית. בשל העובדה כי מדובר בחרקים זעירים ושקופים שפעילים בעיקר בשעות הלילה, קשה מאוד לזהותם ולהיפטר מהם.

כיצד נזהה אותם?

  • את נוכחותם בבית בדרך כלל נוכל לזהות באמצעות הצטברויות של חול בפינות החדר או סמוך לדלתות ולמשקופים, וכנפיים שקופות מפוזרות בפינות הבית.

הדברת טרמיטים בדרך כלל תתבצע בשיטות הבאות:

  • הדברה בדרך כלל תדרוש לקדוח באדמה באמצעות מכשור טכנולוגי. בקדיחה יוזרק הפיתיון בדמות חומרי הדברה חריפים אך אקולוגיים. הטרמיטים אשר יבואו במגע עם הפיתיון, יובילו אותו ישירות אל הקן וכך יסייעו לחיסול או לפיזור הקן. רק כאשר המלכה תורעל, הטרמיטים שנותרו חיים יצאו מחוץ לקן על מנת למצוא לעצמם בית חדש.

האם ניתן להדביר באופן עצמאי באמצעות חומרי הדברה ביתיים?

  • טרמיטים מתוחכמים ביותר יחסית לחרק קטן. חומרי ההדברה הללו ירתיעו את הטרמיטים ויגרמו להם להתחבא או להתחפר עמוקות יותר מתחת לפני הקרקע. כאשר הם יהיו רעבים, הם יחזרו שוב אל פני הקרקע ויתחילו במצוד אחר ארוחת הצהריים הבאה שלהם בביתכם.

זיהיתי טרמיטים, מה עליי לעשות?

לקרוא למדביר במקצועי במהירות. קצב ההתרבות של הטרמיטים הוא מהיר להפליא ובכל יום נוסף שבו הן לא הודברו, היקף הנזק עשוי להיות משמעותי יותר.

הדברת טרמיטים – לנקות את האזור אחת ולתמיד!

לסיכומו של דבר

מדובר בבעיה לא נעימה בלשון המעטה, אך בהחלט ניתנת לטיפול באמצעות עבודתו הנאמנה של המדביר המקצועי. שירותי ההדברה של חברת SOS, בראשותו של אורן לוגסי, יעמדו לשירותכם בעת צרה ויבטיחו לכם עבודה מקצועית, ידידותית לסביבה, מהירה ובטיחותית. SOS זמינה לשירותכם 24 שעות ביממה והודות לניסיונה הרב בתחום ב-15 שנים האחרונות, תוכלו להיות בטוחים כי האורחים הלא רצויים הללו יעזבו את ביתכם אחת ולתמיד.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי