חברה להדברת חדקונית הדקל

באיזה ציוד צריך להשתמש כדי לבצע הדברת חדקונית הדקל ומדוע חשוב לפנות לחברה להדברת חדקונית הדקל בעלת ניסיון?

חדקונית הדקל שייכת למשפחת החיפושיות והיא נפוצה בעיקר במטעים של דקלים ועצי קוקוס. כאשר לא מטפלים בחדקונית הדקל, עלולים להיגרם נזקים קשים לעץ אך מנגד, הדברת החדקונית זו פעולה מורכבת שאינה דומה להדברה של מזיקים אחרים ולכן היא מחייבת מומחיות רבה ושימוש בציוד ייחודי ע"י חברה להדברת חדקונית הדקל.

ציוד להדברת חדקונית הדקל

את הציוד להדברת חדקונית הדקל, ניתן לחלק לשתי קטגוריות:

● ציוד טכני – כאמור, חדקונית הדקל נפוצה בעיקר בקרב עצי קוקוס ודקלים. עצים אלו גבוהים וכדי לבצע הדברה בצורה יעילה, יש צורך לעתים בעבודה לגובה. לכן, ההדברה יכולה לכלול שימוש במנופים ומתקני הגבהה. בנוסף, יש מוטות טלסקופיים ייחודיים המגיעים לגובה של עד 10 מטרים, עליהם ניתן להרכיב מיכל ריסוס, וציוד המשמש לחפירת בורות מסביב לעץ.

● חומרי הדברה – להדברת חדקונית הדקל יש מספר חומרים, כאשר כל חומר מיועד לחלק אחר בעץ. חומרים אלו כוללים תמיסה לחלק התחתון של העץ, חומר ריסוס לקדקוד העץ וחומרי הדברה המוחדרים לשורשי העץ באמצעות חפירת בורות. בנוסף יש משחה המיועדת למריחה לאחר גיזום העץ, מכיוון שגיזום יתר עלול למשוך את חדקונית הדקל.

מדוע חשוב לפנות לחברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון?

בניגוד להדברת מקקים או מכרסמים בתוך מבנה, הדברת חדקונית הדקל נחשבת למורכבת ואת התוצאות ניתן לראות רק לאחר התמדה בשלבים השונים של ההדברה. מכיוון שבחלק מן המקרים יש צורך בהחדרת חומרים לקרקע, חשוב לוודא שהחברה משתמשת בחומרים שנבדקו ונמצאו בטוחים לשימוש, ושהחברה היא מנוסה בתחום של חדקונית הדקל, הכי פשוט שתהיו ישירים ותשאלו אם החברה היא חברה להדברת חדקונית הדקל, עם נסיון וותק.

יש שיטות שונות להדברת חדקונית הדקל ולעתים יהיה צורך לשלב בין מספר שיטות כדי למגר באופן מוחלט את החיפושיות. זו הסיבה שחשוב לפנות לחברת הדברה מקצועית ובעלת ניסיון, שתדע באיזו שיטה לבחור ואיך לבצע את ההדברה שלב אחר שלב עד להשגת התוצאות הרצויות.

להתייעצות בנוגע להדברה מקצועית ויעילה, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר. חברת אס או אס הדברות היא חברה בעלת ניסיון רב, המחויבת לשירות זמין, טיפול מקצועי ושימוש בחומרי הדברה בטוחים. אנו מחזיקים ברישיון משרד הבריאות ונשמח לסייע לכם.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי