הדברת טרמיטים ללא קידוחים

הדברת טרמיטים ללא קידוחים – טרמיטים הם הנם סוג של חרק במשפחת החרקים. הם ידועים בצורתם הדומה לנמלה גם בגודל וגם בצורה אך לעומת הנמלים, הנזקים שיכולים לגרום הטרמיטים לבתים ובעיקר לרכוש המעוצב בעץ, הוא הנו רב יותר מאשר הנמלים אשר לא נמשכות לבתים ולא מהוות שום איום לבני האדם. אומנם הטרמיטים הם חיה קטנה ביותר שאפילו שהיא קשה לזהותה, סוג ההדברה נגדה הוא הקשה והמורכב ביותר בתחום ההדברות. בגלל הקבוצות הרבות של הטרמיטים הנמצאים במקום, הדבר מכריח את שירותי ההדברות מקצועיים ומנוסים בתחום הדברת טרמיטים ללא קידוחים.

המאפיינים של חיית הטרמיטים

חיית הטרמיטים היא הנה דומה בצורתה ובגודלה לנמלה, אך הופיעה שנים רבות קודמות לפני הנמלה. הטרמיטים מחוסרי עיניים, בעלי כנפיים שקופות, צבעם הוא בין חום, צהוב ושקוף חיוור במקצת ובעלי אופי אכזרי. הטרמיטים חיים בקבוצה אשר נקראת גם מושבה ובה כמו בכל קבוצה, יש מלך ומלכה. המלך והמלכה הנם היחידים המורשים מבין המושבה להתרבות והמלך מזדווג עם המלכה כל כמה ימים לאחר הטלת הביצים. למושבה יש הנה קבוצות עבודה, הפועלים העובדים למטרת בניית הקן והבאת האוכל, הלוחמים אשר דואגים לתחזוקה של הקבוצה ומגנים עליה והמלך והמלכה. ההתרבות של הטרמיטים הנה גבוהה וגדלה בקצב מהיר. הגורם העיקרי של הטרמיטים אשר מאיים על מקומות שונים הוא נושא העץ. הטרמיטים הנם ניזונים מעץ ומכרסמים אותו בקצב מהיר ומזיק. למרות שאינם מזיקים באופן בריאותי, רכוש ביתי העשוי מעץ, רצפת דק או מקום חשוך בייחוד מתחת לאדמה, הוא הדבר המושך את הטרמיטים למקומות השונים.

איך לזהות את הטרמיטים

בשל צבעם החיוור, הצהוב והמעט שקוף והגודל הקטן שלהם, קשה מאוד לזהותם ולראותם ובגלל הפעולות שלהם המתבצעות בעיקר בלילות ובמחייה שלהם מתחת לאדמה. יש כמה מצבים בהם אפשר לגלות את קיומם של הטרמיטים בסביבת המקום ובכך לקרוא מיידית לחברות הדברת טרמיטים ללא קידוחים. בעזרת גילוי כנפיים שקופות על הרצפה, בעזרת הימצאות של תעלות בוץ, חריצים ברהיטי העץ, המשקופים, אדני החלונות או המדפים, ערימת חול הנמצאת בדרך כלל בכניסה לבית או ליד רהיטי העץ בחצר ועוד. בעת זיהוי של אחד ממצבים אלו, מחוייבים האנשים לקרוא לשירותי חברות ההדברות מפני שההתרבות של הטרמיטים גודלת וגודלת מידי יום ונמשכים אל המקום אלפי אם לא מיליוני טרמיטים בשביל מחייה והישרדותם היא הנה חזקה.

הדברת טרמיטים ללא קידוחים

הדבר יפליא אנשים רבים, אבל אפילו כשהטרמיטים הם הנם חרקים קטנים מאוד ולא נראים מאיימים כלל, הם יכולים להזיק רבות לרהיטי העץ, להגיע במספר עצום של קבוצות, להימשך אל המקום ולהישאר. רבות מחברות ההדברות עושות קידוחים מסביב לבית בכדי להרוג את המלכה בעזרת ריסוסים בעלי חומר רעיל ובכך גם לקוות להרוג את המלכה שגורמת לקבוצה להתרחק ולחפש מקום חדש ומלכה חדשה. בכדי לחסוך את השירותים הרבים של קדיחה בבית, חברות הדברות טרמיטים ללא קידוחים שונות מציעות את קופסת הפיתיונות לטרמיטים. אנשי המקצוע מגיעים ובוחנים את שטח המקום ואת המקומות להם נמשכים הטרמיטים, טומנים בהפרש רווחים שונים את קופסת הפיתיונות אשר מכילים מעין אבקות עץ אשר להם הטרמיטים נמשכים אך בעצם מורכבים מחומרים רעילים. כשהטרמיטים לוקחים את הפיתיון למושבה למטרת מזון, הטרמיטים אוכלים את האבקה ובכך, כל הקבוצה מושמדת לאחר כמה שבועות. לאחר כמה מספר שבועות או חודש, מגיעים נציגי חברות ההדברות בשביל להחליף את תיבות האכילה לחדשות ובכך נותנים את האפשרות להריגת כל הקבוצה לצמיתות. החומרים הרעילים הם אינם מזיקים באופן בריאותי לא לבני האדם ולא לסביבה, מאפשרים לפעמים מניעת ריחות לא נעימים, ומובנים בצורה המאפשרת להתנהל במקום באופן רגיל וסדיר ללא הפרעה.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי