הדברת טרמיטים במהירות

ישנן סוגי הדברות שפשוט מוטב לתת למישהו מקצועי לטפל במצב. כזו היא הדברת טרמיטים. במידה ותנסו לבצע את ההדברה בעצמכם ככל הנראה תצליחו לחסל קמצוץ קטן של טרמיטים המופיעים על פני השטח אולם לא תפתרו את הבעיה המרכזית. זאת מכיוון שהטרמיטים חיים בקנים של מאות אלפי ואף מיליוני טרמיטים במקום אחד.

מדוע איננו רואים אותם?

הטרמיטים הינם חרקים קטנטנים. מלבד גודלם הזעיר הם גם לא נחשפים לאור השמש בשל העובדה שיש להם עור רגיש והם עשויים פשוט למות מיתר חשיפה לאור. הם מתרבים במהירות אדירה וכדי לחסל את הקן כולו יש הצורך בחיסול המלכה החיה בקן. במידה והקן נמצא כמה מטרים מתחת לאדמה, הרי שמדובר במשימה כמעט בלתי אפשרית. בכדי להדביר את הטרמיטים בדרך זו או אחרת יש הצורך להזמין חברת הדברות מקצועית ומנוסה אשר טיפלה בעבר בבעיות מסוג זה וידעו לתת מענה מהיר למצב.

מדוע חשוב שהדברת הטרמיטים תהיה מהירה?

כאשר מדבור בהדברת טרמיטים למהירות יש תפקיד מרכזי. הטרמיטים ניזונים מעץ. הם זוללים אותו במהירות ואין מדובר בטרמיט אחד או שניים אלא נחיל שלם שעשוי לחדור לביתכם דרך משקופי הדלתות, הדלתות עצמן, לאכול את הידיות, הריהוט, הארונות ועוד. בתוך הבית הם לרוב יעברו דרך הקירות או מרהיט לרהיט. הם פועלים בשקט רב ולכן מבלי שתשימו לב הם עשויים לגרום לנזק רב לריהוט הבית שלכם. הם עשויים לאכול רהיטים רבים עד שתגלו אותם פועלים, לכן כל יום נוסף שתחכו עד הזמנת המדביר או בניסיון להדביר אותם בעצמכם עשוי להיות קריטי.

כיצד נזהה את פעילות הטרמיטים?

קשה מאוד לזהות את הטרמיטים מכיוון שכמעט ולא רואים אותם כאשר אלה פועלים בתוך העץ והאדמה, אבל ישנן דרכים לזהות. כאשר אתם מזהים רהיט עץ אכול, מתפורר, התפרק מכיוון שהעץ בפנים אכול – סימן שיש פעילות של טרמיטים בבית. כאשר יש מצבורים קטנים של חול בסמוך לקירות הבית ולמשקופי הדלת – זה סימן שיש לכם טרמיטים בבית. אם אתם מוצאים זוגות כנפיים שקופות וקטנות מפוזרות בבית ייתכן מאוד וישנה פעילות של טרמיטים בביתכם.

אם יש לכם חשד לפעילות של טרמיטים בביתכם ואינכם מצליחים לזהות רהיט אכול תוכלו לנסות להחדיר מברג למשקוף הדלת. במידה והוא חודר בקלות ככל הנראה הטרמיטים כבר החלו את ארוחת הצהריים שלהם מה שנקרא והחלו לפעול בביתכם.

מה עושים בעת זיהוי טרמיטים?

אין מקום לטעויות ואין זמן לחכות. כל יום שעובר הוא יום קריטי. כאשר הטרמיטים יכולים לתקוף גם את הריהוט שלכם בתוך הבית וגם אלמנטים העשויים מעץ בגינה שלכם, חשוב לקרוא למדביר מקצועי שידע לזהות מהיכן הם באים, היכן הקן שלהם, מהם המסלולים האפשריים שהם עושים בהגעתם לחפצים הנגועים, לזהות את החפצים הנגועים ולבצע את ההדברה המתאימה במהירות וביעילות האפשרית.

ההדברה מתבצעת על ידי הנחת פיתיונות מורעלים באזור בו מצוי הקן או באמצעות החדרת חומר זרחני רעיל במיוחד לחורים קטנים שהמדביר יקדח באדמה בגינתכם, בין חריצי הריצוף בבית ובקירות הבית. על מנת שההדברה תהיה אפקטיבית ייתכן ויהיה צורך במספר ביקורים של המדביר.

חברת SOS הדברות מזיקים הנה חברה המתמחה בהדברות נגד מזיקים מסוגים שונים. החברה מספקת שירותי הדברה נגד מכרסמים, פשפשים, פרעושים, תיקנים, נמלים, דבורים, טרמיטים ועוד. החברה פועלת תחת רישיון משרד הבריאות והמשרד להגנה הסביבה ומספקת שירותיה מזה שנים לאנשים פרטיים ובעלי עסקים שונים. החברה מציע גם שירותי הדברה ירוקה. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ו/או הזמנת מדביר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי