הדברת טרמיטים בישראל

הדברת טרמיטים בישראל

הדברת טרמיטים בישראל אינה נחשבת לאחד מהשירותים השכיחים ביותר מבין שירותי הדברת טרמיטים בישראל השונים. הסיבה לכך היא ככל הנראה כי אנשים רבים כלל אינם מכירים איך נראים הטרמיטים או את הסכנה שהיא משקיפה עבורם. אם יש לכם ריהוט מעץ בבית או בגינה, אנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא בעיון רב.

מי הם הטרמיטים?

הדברת טרמיטים בישראל – הטרמיטים הנם חרקים קטנים וזעירים במיוחד, למעשה הם כמעט ואינם נראים לעין. צבעם לבן – חצי שקוף ואסור להם להיחשף לשמש יותר מדי, מכיוון שגופם עשוי להישרף. בשל עובדה זו הטרמיטים פועלים בעיקר בחושך. הם מחוסרי עיניים ולחלקם יש כנפיים. הטרמיטים ניזונים מעץ וחיים במושבות שעשויות להיות כמה מטרים מתחת לאדמה או בתוך עצים יבשים.

כיצד הם מזיקים לנו בני האדם?

אנו חיים בעולם שבו מרבית הריהוט בארץ ובעולם עשוי מסוג כזה או אחר של עץ. קרוב לוודאי שבכל בית בישראל כיום יש ריהוט מעץ וכאשר ריהוט זה יכול להפוך לארוחת בוקר עבור הטרמיטים, בהחלט מדובר במזיק שעשוי להטריד אותנו מאוד. הטרמיטים חיים במושבות ענקיות של מאות אלפי ואף מיליוני פריטים וכשהם יוצאים לאכול, הם יוצאים בכמויות גדולות גם כן. בתוך מספר ימים הם יכולים להתפשט על בית שלם ולזלול מספר רב של רהיטים מבפנים, אפילו מבלי שתרגישו בכך.

איך נזהה פעילות של טרמיטים בביתנו?

כדי לטפל בבעיה בהקדם, יהיה עלינו להיות ערניים לסביבה שלנו ובמקרה של זיהוי הטרמיטים או פעילותם, יהיה עלינו לקרוא לחברת הדברות מקצועית בתחום שתבצע את העבודה. כך למעשה ככל שנזהה את הטרמיטים מוקדם יותר, נוכל לחסוך כסף רב בעלויות השירות של חברת הדברת טרמיטים בישראל .

מכיוון שהטרמיטים עוברים בזריזות ממקום למקום, נוטים לעשות זאת באמצעות מנהרות נסתרות וגם כך קשה לזהותם בשל גודלם הזעיר, הרי שנצטרך לזהותם בעיקר בשל הפעילות שלהם. כך למשל אם נמצא מצבורי חול קטנטנים לצד קירות הבית או משקופי הדלת. אפשרות נוספת לזיהוי היא באמצעות דקירת החיבור למשקוף הדלת באמצעות מברג, במידה והמברג נכנס פנימה בצורה חלקה, הטרמיטים ככל הנראה כבר אכלו את המשקוף מבפנים. לבסוף, במידה וישנן זוגות כנפיים רבות בבית, ייתכן וישנה פעילות של טרמיטים בביתכם.  

מה עלינו לעשות בעת זיהוי הטרמיטים?

במידה ואנו מזהים קן של טרמיטים בגינתנו או פעילות כלשהי מבין סימני הזיהוי שהצגנו, יש הצורך להתקשר באופן מיידי לחברת הדברות מקצועית לטיפול בבעיה. אנו מודעים לכך שכמו כולם, גם אתם לא אוהבים "הפתעות" לא נעימות הכרוכות בהוצאה כספית, אולם במידה והטרמיטים יפשטו על ביתכם, תאלצו לפתוח את הארנק עמוק יותר לצורך רכישת ריהוט חדש.

כיצד נבצע הדברת טרמיטים בישראל?

ישנן מספר שיטות ל הדברת טרמיטים בישראל , חלקן אפקטיביות יותר, חלקן פחות. דבר אחד בטוח – אם תנסו לרסס עליהם חומר רעיל פשוט שקניתים בסופר – ככל הנראה ההדברת טרמיטים בישראל שלכם תנחל כישלון. חשוב להבין כי הכמות האדירה של הטרמיטים בכל מושבה אינה אפשרית לחיסול על ידי הדברת טרמיטים בישראל פשוטה וכדי לחסלם יהיה הצורך בחיסול המלכה שלהם, מה שיגרום להם לחפש קן אחר או מקום אחר להקים את המושבה החדשה שלהם, או לבצע חסימות אפשריות לנתיבי המעבר שלהם, מה שיגרום להם ללכת לחפש מקומות אחרים או לחזור לקן שלהם.

הדרך המוכרת ביותר היא באמצעות קידוח חורים קטנים בקירות הבית, בנתיבים אפשריים של הטרמיטים והזרמת חומרים רעילים שיחסמו מעברים אלו. אפשרות נוספת היא באמצעות פיזור אבקה רעילה במיוחד סביב פתחי הקן של הטרמיטים. זאת במידה ואתם מצליחים לזהות את הקן כמובן. בשיטה זו הטרמיטים פשוט יעשו את דרכם בחזרה לקן.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי