הדברת טרמיטים בבאר שבע

הטרמיטים הינם חרקים קטנטנים וכמעט ואינם נראים לעין. לכאורה הם אינם נשמעים כמזיקים במיוחד מכיוון שהם מחוסרי עיניים, אסור להם להיחשף לאור השמש יותר מדי והם אינם מעבירים מחלות לאדם. הבעיה מתחילה כאשר אנו למדים על הדבר האחד הזה שממנו הם ניזונים – עץ.

הסיפורים ששמענו מלקוחותינו לאורך השנים על טרמיטים שתקפו את ביתם היו כואבים מאוד. אנשים רבים איבדו רהיטים שלמים, לעתים תכולה כמעט מלאה של רהיטי העץ בביתם עד שגילו את פעילותם של הטרמיטים. לעתים רבות גם גילו הלקוחות את הטרמיטים בזמן עוד כשאלה רק הגיעו לשטח ומקסימום תקפו את משקופי הדלתות בכניסה לבית.

באר שבע נחשבת לאחת הערים המרכזיות בישראל הן מבחינת האוכלוסייה והן מבחינת החשיבות שלהן. היא נקראת בירת הנגב ובנגב כפי שאתם יודעים חם מאוד ברוב חודשי השנה. החום הכבד כמעט ואינו פוגע בטרמיטים וזאת מכיוון שהם גם כך פועלים לרוב מתחת לאדמה בתוך עצים שונים. האדמה מספקת להם איזו צפוף ולח שהם יכולים ואף נהנים לחיות בו. הם חופרים את מחילותיהם ישירות על פני האדמה בסמוך לפרטי עץ שונים כמו מדרגות עץ, משקופי דלתות, רצפת דק, עצי פרי יבשים, ריהוט עץ בגינה, גדר עץ וכו'. לאט לאט הם יכולים להגיע גם אל תוך ביתכם.

אם יש לכם ריהוט עץ רב בבית מומלץ להזמין מדביר אחת לתקופה מסוימת לבדיקה וביצוע פעולות מניעה. הדברת טרמיטים בבאר שבע תיעשה על ידי חברת הדברות מקצועית באזור בלבד.

האם נוכל לבצע הדברת טרמיטים בעצמנו?

זוהי שאלה שנשאלנו לא פעם בעת שיחות עם לקוחות. הבעיה בהדברת טרמיטים היא שמדובר באחת ההדברות הקשות ביותר לביצוע גם עבור המדביר המקצועי והמנוסה. קינם של הטרמיטים יכול להיות מוחבא בין קירות הבית, בתוך עצים ואפילו 5 מטרים מתחת לאדמה. מכאן שהמשימה למצוא את הקן עצמו היא לא פחות קשה מביצוע ההדברה.

עין מנוסה של מדביר תוכל לזהות דפוסי התנהגות של טרמיטים, רהיטים אכולים, מסלולים שהם עושים מדי יום כדי לעבור ממקום למקום ובסופו של דבר לנסות לגלות את המקור שממנו הם המגיעים – המושבה שלהם.

לאחר גילוי המושבה ניתן יהיה לבצע את ההדברה באמצעות שוטות שונות שהוא ימליץ עליהן בהתאם לסיטואציה במקום. ניתן יהיה להשתמש בחומר זרחני רעיל שנאסר לשימוש כנגד מזיקים אחרים אולם מותר לשימוש כנגד הטרמיטים. כמו כן ניתן יהיה לבצע ריסוס, פיזור אבקה, הנחת פיתיונות מורעלים ועוד.

האם ניתן לזהות את הטרמיטים באמצעות פעולות שונות?

למעשה אחת הבעיות הקשות ביותר עם הטרמיטים הוא שקשה מאוד לזהותם. לעתים רבות הם כבר מגיעים לריהוט בתוך הבית עד שאנו שמים לב שיש כאן בעיה. הריהוט כבר אכול מבפנים ואף עשוי לקרוס באיזשהו שלב. כך למשל דמיינו ארון שבו מונחים בגדים. כאשר הארון מחוזק היטב הוא יעמוד יציב, אולם כאשר זה יהיה אכול מבפנים העץ והיציבות שלו תתחלש עד אשר הבגדים יכבידו על המדפים והוא יקרוס.

אז מה עושים?

במידה של זיהוי טרמיטים, רצון לבצע פעולות למניעת הגעתם, התייעצות או בדיקה שנתית לבית המלא בריהוט מעץ יש הצורך להתקשר אלינו לחברת SOS הדברות. החברה מתמחה במתן שירותי הדברת טרמיטים בבאר שבע והסביבה. לצד שירותים אלו תוכלו ליהנות משירותי הדברה נגד מזיקים רבים אחרים. החברה פועלת תחת רישיון משרד הבריאות והמשרד להגנת הסביבה ועושה שימוש בציוד איכותי, שיטות הדברה ירוקות ובעלת ניסיון של 15 שנים של איכות ויעילות. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי