הדברה ירוקה לטרמיטים

הדברה ירוקה לטרמיטים

הדברה ירוקה הינה ענף אשר צובר תאוצה רבה בשנים האחרונות. המדובר הוא בהדברה אורגנית המשתלבת בתהליך עולמי לשימוש בחומרים אורגניים. המטרה היא למנוע פגיעה בסביבה, יעילות הטיפול נשמרת והיא אפקטיבית ביותר. שימוש בחומרים כימיים לצורך הדברה הינו יעיל אך מסב נזק סביבתי ועשוי לגרום למחלות ותופעות לוואי בלתי רצויות.

מהי הדברה ירוקה?

זוהי שיטה הכוללת חומרים על בסיס צמחים ומרכיבים טבעיים בלבד. היא אינה כוללת חומרים סינתטיים או כימיים. שימוש בחומרים אלה מונע פגיעה באדם ובחיות המחמד ואינה מזהמת את הסביבה כמו זיהום מי תהום. שיטת ההדברה הירוקה הינה אפקטיבית, בסביבה הביתית או העסקית ישנם חומרים יעילים ביותר אשר נותנים מענה לצורך בהדברת המזיקים לאורך זמן.

יעילות ההדברה הירוקה מתבטאת בצמצום משמעותי בסיכון הפגיעה בבני אדם ובנוסף חומרים טבעיים אלה יתפרקו בסביבה בניגוד לחומרים כימיים ולא יגרמו לנזק מצטבר ומתמשך.

הדברת טרמיטים ירוקה- אורגנית מתאימה לכלל משקי הבית ובמיוחד לכאלה הכוללים ילדים קטנים, קשישים וחיות מחמד אשר יכולים להיחשף ולבוא במגע עם שאריות חומר הדברה כימי מסוכן, ובכן כאן סכנה זו אינה קיימת ומסירה דאגה זו מליבכם. ניתן אף להשתמש בחומרים בניחוחות ידידותיים ואף אין צורך לפנות את הבית בעת ההדברה.

הדברת טרמיטים

הטרמיטים הינם סוג מזיק הפוגע בעץ וככאלה הם גורמים נזק לרהיטים, משקופים, פרקטים ועוד. ישנו קושי בזיהוי מפגע הטרמיטים בשלב מוקדם מכיוון שהם אינם נראים לעין. ניתן לזהות פגיעת טרמיטים בעץ בעזרת דפיקה היוצרת אפקט צליל חלול או זיהוי בעין של עץ המתפורר בקלות.

שיטות הדברה ירוקה לטרמיטים

  • שיטה אגרסיבית – קידוח חורים ברצפות ובקירות על מנת להגיע לקן הטרמיטים. בשלב השני החדרה חומרים ידידותיים בשיטת הלחץ. יש לקדוח חורים בכל כמה מטרים משום שזיהוי הקן אינו מלאכה פשוטה. עם החדרת חומרי ההדברה הירוקים החורים נאטמים ומושבת הטרמיטים מושמדת.
  • שימוש בחומצה בורית – שיטה זו אינה רעילה לאדם ולחות המחמד, מדובר בערבוב של החומצה הבורית עם מים וריסוסה על גבי דלתות, משקופים ורהיטי עץ העשויים להיות נגועים. יש לחזור על הטיפול מספר פעמים על מנת להגיע לעילות מקסימלית.
  • הדברה ביולוגית – שימוש באויבים כנגד אויבים. ישנן תולעים הניזונות מטרמיטים, התולעים מגיעות ישירות לקן הטרמיטים ומחסלות אותו. את התולעים יש לפזר בסיב הבית והן מתחפרות באדמה, הן אינן מסוכנות לאדם או לחיות.
  • טיפול בחום וקור – בשיטה זו הבית נאטם ועובר חימום לטמפרטורה של 50- 70 מעלות או לחילופין קירור ל 5 מעלות . בשיטה זו יש לפנות את הדירה אך לא נעשה בה שימוש בחומרי הדברה. שיטה זו יעילה אך עלולה להזיק לרהיטים בדירה ולכן יש לעטוף ולהגן עליהם.
  • שמן תפוזים – זו נחשבת לדרך היעילה והבטוח ביותר להדברה ירוקה של טרמיטים. זהו חומר טבעי ומרוכז המבוסס על חומר הנמצא בקליפת התפוזים. החומר הורג את הטרמיטים במגע עימם. ריסוס קן הטרמיטים יביא לחיסול הקן, מומלץ לחזור על הפעולה מספר פעמים.

ההדברה הירוקה מציעה מגוון דרכים ופתרונות לבעיית הטרמיטים. מומלץ להתייעץ עם מדביר מוסמך על מנת לבחור בשיטה המתאימה ביותר. הדברת טרמיטים דורשת ידע וכלים מקצועיים רבים יותר מהדברת נמלים. ישנם זנים רבים ושונים של טרמיטים הדורשים דרכי טיפול שונות. לכל אחת מהשיטות יתרונות וחסרונות ויש להתאימה לסביבת הבית. ההדברה הירוקה עושה שימוש בחומרים טבעיים וידידותיים לסביבה אשר מונעות סכנת הרעלה ליושבי הבית ולחיות המחמד, כמו כן חומרים טבעיים אינם גורמים נזק סביבתי.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי