הדברה – בקרת מזיקים

הדברה – בקרת מזיקים.

תחום ההדברה קיים כבר זמן לא מבוטל יחד עימו שיטות ההדברה השתנו ובזכות הטכנולוגיה המתקדמת ושיטות ההדברה הייחודיות ניתן לראות השפעה מהירה יותר ונקיטת אמצעים יעילים עבור תופעת המזיקים. חברות הדברה השונות אימצו את שיטות ההדברה הטבעיות וכיום ניתן למצוא שיטות אלו בטיפול יעיל ואפקטיבי לכל סוגי החרקים והזוחלים למינהם. יש לציין כי עבודת ההדברה תתבצע רק ע"י מדברי מוסמך הנושא עימו רישיון מטעם משרד איכות הסביבה והבריאות. לכן כאשר פונים לחברת הדברה כזו או אחרת יש לברר לגבי סמכות המדביר וניסיונו בתחומי ההדברות השונות. השימוש בחומרי הדברה ספציפיים לכל מזיק הוא קריטי מאד. בעקבות המודעות הרבה שיש לאיכות הסביבה יש לנהוג בקפידה ולבצע הדברה שאינה מזיקה לבעלי חיים או לבני האדם. ההדברה הירוקה עוסקת בבקרת מזיקים ומספקת פתרון יעיל ומתאים לתופעה זו.בקרת המזיקים נעשית בכך שמאתרים את מקור הבעיה ומשלבים אמצעים אפקטיביים שימנעו את הופעתה, הפעולות הנעשות לבקרת מזיקים: איטום, ניקיון, סידור וגיזום שטחים המיועדים לפורענותם של המזיקים והחרקים השונים.

למה צריך מדביר מקצועי?

לעיתים אנו מוצאים את עצמנו מחפשים שיטות ביתיות להדברה אם זה בעזרת תרסיסים שונים, או חיסול ממשי של החרק. אז נכון שיטות אלו עובדות אבל רק לאותו חרק או זוחל שנקרא בדרכיכם אבל מה אם יש לאותו זוחל, חרק, מקק, עכבר או נמלה קרובי משפחה שלא יצאו והם מסתתרים מתחת לספה, בארון, או בחדר האמבטיה מה אז ניתן לעשות? שיטות הפעולה הללו אמנם יעילות לרגע הקצר הזה אבל לטווח הארוך הן ממש לא פועלות לטובתנו. אז מה ניתן לעשות בכל זאת אתם שואלים? קריאה למדביר מקצועי תפתור את הבעיה, ללא צורך "באמצעי לחימה" מסורבלים, פשוט מאד המדביר המקצועי מגיע מאובזר עם חומר הדברה שמתאים לזוחלים או לחרקים ובכך יכול להדביר באופן מקצועי המשליך לטווח ארוך. שימוש יעיל בעזרתו של מדביר יעשה את מה שצריך והתוצאות לא יאחרו לבוא. קרובי המשפחה של אותו זוחל או חרק כנראה לא יבקרו אתכם בשנה הקרובה.

גם חיות המחמד סובלות מפרעושים וחרקים- התחשבו בהם

תופעת החרקים והפרעושים מגיעה גם לחיות המחמד בבית שלכם, אם אתם חשים שהכלב שלכם לא מרגיש בנוח, או ההתנהגות שלו נראית מעט מטרידה והוא נראה חסר מנוחה זה הזמן לבדוק האם הפרעושים הגיעו אליו, במידה ואתם רואים זאת יש לפנות מיד לחברת הדברה ולקבל את הסיוע המתאים ולעזור לחיית המחמד שלכם לרבוץ בשקט ובשלווה מבלי להתגרד ולהרגיש אי נוחות. חיות המחמד הם חשובות לא פחות ולכן חשוב מאד לבצע את ההדברה כדי שיוכלו להמשיך ביום השגתי שלהם ושלכם.

חברת SOS הדברות תוציא אתכם מהצרות

אתם כבר לא יודעים מה לעשות עם כל החרקים והפרעושים שיש לכם בבית, הכלב והחתול שלכם חסרי מנוחה ומתגרדים ללא הפסק? זה הזמן לפנות אלינו לחברת SOS הדברות כדי לבצע הדברה כללית אשר תקל גם עליכם וגם על חיות הבית ותמנע הטרדות מיותרות של חרקים, פרעושים , מקקים ועוד. צוות החברה שלנו הינו מנוסה ובעל ידע רחב בתחום ההדברה , נוסף על כך אנו נוקטים בשיטות ירוקות המגנות על איכות הסביבה, אנו פועלים בתחום ההדברה כ 15 שנה ובידינו רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה, ומשרד הבריאות. המלצה שלנו אל תחכו לרגע האחרון פנו עוד היום לקבל שירותי הדברה מתקדמים ומקצועיים במחירים אטרקטיביים. למידע ופרטים נוספים התקשרו 054-2007181. תמיד לשירותכם חברת  SOS הדברות.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי