הדברה באר שבע

הדברה באר שבע

באר שבע היא הנה עיר בדרום הארץ ומספר גודלה הוא השני אחרי ירושלים ומספר האוכלוסייה שבה היא השמינית בגודלה בכל ישראל. כמו בבאר שבע, לא פעם ולא פעמיים קרה שמזיקים שונים הגיעו לבית והפריעו לשלווה ולנוחות. טרמיטים, חולדות הנקראות גם עכברושים, עכברים, ג'וקים, צרעות, דבורים, נמלים, יונים, פרעושים, פשפשים ועוד רבים. בגלל המחייה החמה ומקומות הרבים בבית המספקים למזיקים אלה את תחושת הבית שלהם, הם נוטים להתמקם במקומות מסתור ולגרום לרעש, לנזקים בקורים, בדלתות ובארונות, להתרוצץ בבית ללא אפשרות לתפוס אותם, מעבירים מחלות, גורמים ללכלוך ולנזקים רבים בגוף. הדברה בבאר שבע הנה דבר הדרוש בכל בית  ועסק.

המזיקים השונים והרבים

ביום יום בבית או בעסק, אנשים מתעסקים בניקיון המקום בשל ויביאו מזיקים וחרקים. אך בזמן לא צפוי ואפילו במקום נקי ומצוחצח יכולים להגיע מזיקים רבים, להשתלט על המקום ובשל המקומות האחרים והמלוכלכים שהיו והצורך המועט שלהם להתקלח, מעבירים לכלוך רב, מחלות, ריחות רעים כבדים, גורמים להרס בבית, רעשים, צריבות, עקיצות, גירוד רב, נזקים רבים לגוף ולאוויר ועלולים להתרבות ולמשוך את חברי הקבוצה להתמקם במקום. המזיקים הנפוצים הם בעיקר החולדות או בשמם העממי יותר עכברושים, עכברים, ג'וקים, פרעושים, נמלים, דבורים, קרציות, צרעות, חרקים למיניהם, יונים, פשפשים, תיקנים ורבים אחרים. המזיקים הרבים יכולים לא רק להרוס את שלוות הבית, האביזרים או את עור הגוף, מזיקים כמו דבורים, חרקים וצרעות יכולים לפגוע ביבול ובגידול החקלאי הרב והיקר.

איך מגלים את התקיימותם של המזיקים

כששומעים או רואים עכבר רץ במהירות בקצוות הקירות, כשרואים ג'וק מתהלך ומטייל בארונות המטבח, שמרגישים גירוד רב ושמים לב לעקיצות אדומות בגוף או אם ובבית נמצא חיית מחמד כמו כלב וחתול אפשר לגלות את הפרעושים כשהחיה מתגרדת בתדירות גבוהה, כששמים לב שבגידול החקלאי מסתובבים יותר מידי דבורים או סימני לעיסות על העלים, כשנבנה קן ליד הבית על הקרקע אפשר לגלות קבוצה גדולה של נמלים וכשרואים קן על העץ בחוץ אפשר לגלות את התקיימותם של היונים, בזמן זה צריך לטפל בנושא במיידי מכיוון שככול שהמזיקים ישארו יותר במקום, כך ירגישו בבית, לא ירצו לעזוב ויזמינו את חבריהם להתכנס במקום לזמן הארוך.

הדברה בבאר שבע

בעזרת חברות מנוסות ומקצועיות העובדות בתחום של הדברה, אפשר לנטרל את כל סוגי המזיקים בין אם זה בעסק, בבית או מחוצה לו. השיטה המוצלחת, הנפוצה והטובה ביותר שהגיעה לחברות ההדברה היא שיטת ההדברה הירוקה. ההדברה הירוקה עומדת על דגש של שמירת איכות הסביבה, מניעת הריגת המזיקים בצורה אכזרית, הבטחת הניקיון ואי חזרתם לטווח ארוך ומנטרלים את החיות בהתאם לדפוס ההתנהגות שלה ובהתאמה אישית ונכונה. ההדברה הירוקה מכילה רעלים מצמחים טבעיים בלבד ובשיטות הנועדו לנטרל את החיות ולהבריחן לטווח ארוך. בשל הטבעיות שבהדברה, היא איננה מכילה כל ריח, לא מצריכה מדיירי הבית או אנשי המקום לעזוב את המקום לכמה שעות או ימים ספורים, איננה מזהמת את הסביבה או האוויר, מתייחסת לכל חיה בהדברה הנכונה לה על פי אופי ההתנהגות, הרגישות שלה כמו לקול או לאור, מקומות המסתור שלהם, תפיסתם המהירה והתוצאות המוצלחות לבסוף.

חברת SOS היא הנה חברה העובדת למעלה מ-15 שנה בתחום הדברה וגם כן עובדת עם הדברה ירוקה. בעזרת מקצועיות רבה בתחום, ניסיון וידע רב בהדברת מזיקים, שימוש בהדברה ירוקה ובאלפי לקוחות מרוצים עד היום, החברה מספקת שירות מהיר, אדיב, 24 שעות ביממה ומדבירה את המזיקים בצורה הטובה ביותר. ליצירת קשר אפשר לפנות באמצעות האתר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי