הדברה באזור הדרום

הדברה באזור הדרום

 אזור הדרום, עם כמה שאנו יכולים לאהוב אותו, הוא אזור שבו האקלים משתנה במהירות בין היום ללילה וכן נחשב לאקלים חם לאורך רוב ימות השנה. אקלים זה מושך אליו מזיקים רבים ושונים מכל הסוגים, החל נמלים וג'וקים שאנו מכירים ועד למכרסמים ומעופפים שונים. חלקם עשויים לעזור לנו, בני האדם, נזק בריאותי לא פשוט, אחרים יכולים להוות מטרד ונזק לרכוש שלנו ובכל מקרה אינם רצויים בסביבתנו.

מה נעשה כאשר נתקל במזיקים השונים?

ראשית לא נכנס לפניקה. רובכם וודאי מכירים חלק מסוגי המזיקים השונים ויודעים (או לא יודעים) איך בעצם הם מסכנים אותנו או את הרכוש שלנו. ברגע שאתם מזהים פעילות ערה של מזיקים כלשהם בביתכם או בגינה שלכם יהיה עליכם לקרוא לחברת הדברות מקצועית שתגיע למיגור הבעיה.

האם נוכל לבצע את ההדברה בעצמו?

אנשים רבים מנסים לבצע את ההדברה בעצמם. חשוב להבין שמרבית החומרים המשווקים כיום בסופרים השונים אינם רעילים במיוחד ואינם מתאימים עבור כל סוגי המזיקים. כמו כן רמת האפקטיביות שלהם עשויה להיות נמוכה מאוד ותוך זמן קצר תוכלו להבחין במזיקים פוקדים את סביבתכם בשנית. מכאן אנו באמת ממליצים להיעזר במדביר מקצועי ולא לבחול באמצעים לחיסול הבעיה שלכם לאורך זמן, כמו גם קבלת אחראיות מהחברה על העבודה שתבצע.

מהם סוגי המזיקים שנוכל להיתקל בהם?

נמלים – הנמלים שכולנו מכילים חיים בנחילים של מיליוני פריטים ולכן מי המנסה לחסל אותם באמצעות ריסוס פשוט ונקודתי, או גרוע מכך – בעזרת נעל בית, מים חמים או שיטות מסוג זה, הרי שסופה של הדברה זו הוא להיכשל ומהר מאוד הנמלים יחזרו. הנמלים אינן מזיקות באופן ישיר לאדם על ידי מגע אלא עשויות להשאיר מחלות במזון בו הן נוגעות ולכן אינן רצויות בסביבתנו.

טרמיטים – הטרמיטים גם הם חיים בקבוצות של מאות אלפי ואפילו מיליוני פריטים ועשויים להיות מטרידים של ממש. הטרמיטים ניזונים מעץ ולכן מי מכם שמחזיק ריהוט עץ בבית או בגינה (למעשה לכל משפחה היום יש ריהוט מעץ בבית) הרי שאלה עשויים להוות עבורו נזק משמעותי. על מנת להדביר את הטרמיטים בצורה אפקטיבית יש הצורך בהכרחת אורח החיים שלהם, זיהוי מסלולי התנועה שלהם ושימוש בחומרי הדברה רעילים במיוחד.

ג'וקים – הג'וקים מסתובבים לרוץ בביובים, צינורות ובין הקירות. הם לא אוהבים אור ולכן יהיו פעילים בעיקר בלילה או במקומות חשוכים. הם אוהבים מקומות לחים ולכן מרתפים, חדרי אמבטיה ומקומות בעלי רמת לחות גבוהה יהיו מתאימים מאוד עבורם. הג'וקים מעבירים מחלות למזון עמו הם באים במגע ולכן מומלץ לשמור אותם רחוק מביתנו.

מכרסמים – כשאנו אומרים מכרסמים אנו מתכוונים בעיקר לעכברים וחולדות. מכרסמים אלה מסתובבים לרוב בביובים ובצינורות מים. הם נושאים חיידקים ווירוסים שונים על פרוותם ועשויים להעביר אותם לבני האדם במגע פיזי, במגע בצואתם או חס וחלילה בעת נשיכה. כאשר אתם מזהים מכרסמים בביתכם קראו בהקדם לחברת הדברה באזור הדרום אשר תגיע לביתכם במהירות האפשרית למיגור הבעיה.

כיצד נבחר חברת הדברה מקצועית באזור הדרום?

בחירת חברת הדברות מקצועית אינה מסתכמת במחיר אטרקטיבי. חשוב לוודא כי החברה בעלת מוניטין טוב בתחומה ולבקש המלצות וביקורות שונות לטוב ולרע. חשוב לדעת אילו סוגי הדברות החברה מבצעת. מומלץ לשאול את החברה בשיחת הטלפון הראשונה כיצד היא מתכוונת לבצע את ההדברה ומהן מהאפשרויות השונות (לא כל חברה ערוכה לכל מזיק וכן עושה שימוש בשיטות הדברה מתקדמות). 2 הדברים החשובים ביותר שיש לשים עליהם דגש הוא בקשת תעודת הסמכה מקצועית ובקשה של תעודת אחראיות להדברה שבוצעה.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי