איך נפטרים מטרמיטים

איך נפטרים מטרמיטים, זוהי שאלה שנשארת בהרבה בתים. מהם טרמיטים? טרמיטים הם חרק קטן יותר מחרקים אחרים והוא ניזון גם מעץ, טרמיט לא יבחל באף סוג של עץ, וישמח ליהנות ממטעמי השולחנות שלכם, דלתות וכל ריהוט אחר ואפשרי. הטרמיטים גורמים לנזק גדול מאוד ואף עלולים לסכן את יציבות ביתיכם. ניתן להיפטר מטרמיטים באמצעות ריסוס מקצועי, ע"י איש מקצוע מנוסה להדברת טרמיטים. מדביר מיומן ומקצועי יפטור אתכם מהטרדת הטרמיטים.

טרמיטים- כיצד נפטרים מהם?

איך נפטרים מטרמיטים, ישנן דרכים מגוונות להפטר מכל מזיק אפשרי וטרמיטים בפרט. טרמיטים מזוהים כחרקים קטנים מאוד, שלא ניתן לראות בקושי ובגלל זאת מאוד קשה לזהות אותם על פני השטח. למזלינו, את נזקי הטרמיטים ניתן לראות בקלות ומיד להזמין מדביר טרמיטים ולטפל בבעיה. מכוון שטרמיטים ניזונים מעץ, ניתן לראות שאריות של נסורת או שבילים קטנים וכך לזהות את קיומם של הטרמיטים, ברגע שמזהים זאת, יש לקרוא מידית למדביר, שיאתר את מקור הטרמיטים וישמידם. חלק מהפעולות שיבצע המדביר הן:

  1. איתור הקן המקורי (לעיתים יהיה מחוץ לבית).
  2. לאחר איתור הטרמיטים, המדביר ינקוט בפעולות שונות בהתאם לחומרת המצב. ההתיחסות היא שונה בהתאם למיקום הקן. מדביר מנוסה ומקצועי ידע כיצד לפעול בהתאם לסיטואציה.
  3. בד"כ ההדברה תתבצע באופן של קדיחת חורים והזרקת חומרים אל תוכם. החומר יבצע חסימת מעבר של טרמיטים.
  4. ישנה שיטה נוספת והיא פיזור של אבקה רעילה או ריסוס, ובנוסף לכף הנחה של פיתיונות בשלל מקומות.
  5. בעת סיום ההדברה, ידרשו ביקורים נוספים כדי לוודא שהמזיקים נעלמו מהבית.

סיכום הדברים

ישנה אפשרות להיפטר מכל סוגי המזיקים ע"י פניה לאדם מקצועי, מוסמך ואמין. חברת SOS הדברות מציעה שירות הדברה מקצועי למגוון סוגי מזיקים: טרמיטים, חדקונית הדקל, עכברים, מכרסמים, נמלים ועוד. חברתינו בעלת מדבירים מקצוענים, מיומנים ומוסמכים לעמוד בכל משימה. חברתינו משתמשת בחומרים ידידותיים לסביבה, הדברה ירוקה, שלא פוגעים במה שאין בו צורך. טרמיטים עלולים להופיע בכל שלב בבית ולכן חייב להזמין איש מקצוע לבית עוד לפני האכלוס כדי שתהיו בטוחים שהוא נקי ממזיקים.

ניתן לפנות אלינו במספר 054-200-7181 לקבלת פרטים נוספים ויעוץ.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי