איך מטפלים בטרמיטים

השלב הראשון של פתרון כל בעיה היא הבנתה לכן ראשית חשוב שתבינו מול מה אתם מתמודדים.
אל אף שהטרמיטים נחשבים לחרקים זעירים ביותר, ברוב המקרים טיפול יסודי בהם בעזרת הדברת טרמיטים יכול להיות משימה לא פשוטה כלל. הבעיה מתחילה בכך שהטרמיטים אוהבים להגן היטב על המושבה שלהם ולכן במקרים רבים הפעילות שלהם נמשכת עמוק לתוך האדמה מה שמקשה באופן משמעותי את הגישה אליהם. מלבד זאת יש לקחת בחשבון כי חרקים אלו מתרבים בקצב מהיר ויכולים להתרחב למושבה המונה מאות ואלפי טרמיטים או במילים אחרות, בעיה ממש גדולה.

ראשית זהו את המזיק

לפני שעושים כל פעולה חשוב לדעת בוודאות כי אכן מדובר בטרמיטים ולא במזיק אחר. האמת שדי קשה לזהות טרמיטים מאחר ואת רוב הפעילות שלהם הם עושים בתוך מנהרות שהם בונים, אותם מנהרות הן גם למעשה אחד הסימנים מאחר והן יוצרות מצבורי חול קטנים שדי קל לזהות. מזיקים אלו ניזונים בעיקר מעץ לכן המקומות הנפוצים בהם ניתן למצוא אותם הם רהיטים, משקופים, דלתות, פרגולות או כל דבר אחר העשוי עץ אשר יכול לשמש אותם לבניית המושבה.

שלוקחים בחשבון כמות גדולה של מזיקים שפועלים יחדיו לאכול את האזור שעשוי כולו (או רובו) עץ אפשר לעשות את החשבון לגודל הנזק שהם יכולים ליצור. למעשה, במידה ולא זיהיתם את בעיית הטרמיטים בזמן רוב הסיכויים כי האזור בו הם התרבו ניזוק לחלוטין ואפילו חלול כמעט לגמרי. לכן ניתן לזהות טרמיטים גם באמצעות דפיקה על האזור, במידה והוא כבר ניזוק המכה תיצור נזק ויחשוף את גודל הבעיה. חשוב לזכור לבצע זאת באופן בטוח מבלי לסכן את הסובבים אתכם. אם אתם רוצים להיות בטוחים ללא סיכונים מיותרים, פשוט הזמינו מדביר מוסמך שיבדוק את האזור באופן מקצועי ויבצע בדיקה באופן יסודי בכל שטחי הבית.

יש טרמיטים, מה השלב הבא?  

שמדובר בטרמיטים אין בכלל שאלות, אתם זקוקים לאיש מקצוע מנוסה שידע לטפל בשורש הבעיה. שמדובר במזיקים אלו, הפתרון היחיד הוא להגיע אל הקן ולפגוע במקום הכי שמור שלהם היכן שנמצאים המלך והמלכה. ריסוס מעל פני השטח אינו יעיל כלל ומלבד הדברה של כמות אפסית של הטרמיטים לא ממש יטפל בבעיה. ההמלצה היא לחפש אחר מדביר בעל ניסיון בהדברת טרמיטים, כדאי להיעזר במדביר מנוסה יותר שמדובר בבעיה כזו שורשית. לכן וודאו שהמדביר שאתם מזמינים מחזיק את הציוד המתאים ובעל ניסיון בהדברת מזיקים מסוג טרמיטים רגע לפני שאתם נותנים לו את כתובת המגורים.

כדאי להכין את הבית להדברה

שאתם מזמינים שירותי הדברה חשוב לזכור תמיד כי ברוב המקרים יש צורך לעשות שימוש בחומרי הדברה רעילים אשר יכולים להוות סכנה אם עושים בהם שימוש לא נכון (עוד סיבה לבחור במדביר מנוסה) לכן יש לנקוט בכל צעד אפשרי לצמצם סיכונים ולשמור על בטחון משפחתכם. הזמנתם מדביר, לא צריך להפוך את הבית מקצה לקצה. בהתחשב בזה שאנו עוסקים בהדברת טרמיטים, כל שעליכם לעשות הוא פשוט לפנות את השטח באזורים בהם סביר להניח ויבוצעו פעולות הדברה. מאחר ואנו יודעים שהטרמיטים מקוננים באזורים העשויים עץ פשוט פנו את אותם אזורים כגון ארונות מטבח, מיטה, ארונות בגדים וכד'.   

לאחר ההדברה כדאי לפנות את כל בני המשפחה כולל חיות המחמד למספר שעות, זמן השהייה משתנה בהתאם לסוג ההדברה לכן שמעו בקול המדביר ואל תעשו שום "קיצורי דרך" אלא להפך, ההמלצה היא תמיד לצאת לפרק זמן ארוך יותר ליתר בטחון.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי