איך מזהים טרמיטים

אם חשבתם לרגע שזיהוי טרמיטים היא משימה פשוטה, כדאי שתחשבו שנית.
אפשר להגיד שהשלב שבו קל לזהות את הטרמיטים כנראה מעיד שמאוחר מידי והם יצרו נזק כה גדול שהוא כבר נראה בחלקים חיצוניים של האזור בו הם מקוננים. הטרמיטים הם חרקים אשר מבלים את רוב זמנם בתוך קן אותו הם אוהבים לבנות במקום שמור ככל הניתן ואם זה לא מספיק, הם כן יוצאים מהקן רק בשעות החושך.

טרמיטים זיהוי

טרמיטים הם חרקים זעירים

הטרמיט הוא חרק זעיר שגודלו הממוצע הוא בסך הכול 5-10 מ"מ מה שאומר שבשביל למצוא אותו צריך לחפש, רוב הסיכויים שהעין שלכם תפספס יצור כה זעיר גם הוא נמצא ממש מתחת לאף. אז אחרי שהבנו שזיהוי טרמיטים היא לא משימה פשוטה הגיע הזמן בכל זאת לתת לכם מספר טיפים שיעזרו לכם בכל זאת להבין האם יש טרמיטים בבית.

כיצד נזהה סימנים לטרמיטים?

גם אם אינכם מומחים לטרמיטים, ישנם מספר דברים שאתם כבר יכולים לבדוק אשר יעזרו לכם בזיהוי טרמיטים בשטח הבית. במידה ולא ידעתם, טרמיטים אוהבים לאכול עץ לכן אזורים העשויים מעץ הם המקומות הפוטנציאליים לגילוי מזיקים אלו. 

  • הדבר הראשון שכדאי שתעשו הוא לחפש אחר ערמות חול קטנות בבית ובעיקר באזורים העשויים עץ, הטרמיטים בונים מחילות רבות אל תוך האדמה ואת אותו חול הם צריכים להוציא החוצה ומקל על תהליך הזיהוי.
  • דרך נוספת יעילה יותר רק בשלב מתקדם יותר בו נגרם נזק לרכוש והיא על ידי דפיקה על גבי האזור בו אתם חושבים שיש מושבת טרמיטים. במידה ולא הפרעתם לטרמיטים לאכול את העץ לאורך תקופה ממושכת סביר להניח כי רובו כבר חלול ודפיקה אפילו קלה תפרק את המעטפת.
  • אם אתם מטאטים את הרצפה ומגלים כנפיים זהירות ושקופות זו גם יכולה להיות סיבה טובה לחשוש כי יש לכם בעיית טרמיטים שזקוקה לטיפול.

הדברת טרמיטים החל מ 15 ש"ח למטר

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של טרמיטים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ! חייגו עכשיו: 054-200-7181

במידה וזיהיתם טרמיטים

במידה וזיהיתם טרמיטים באזור מגורכם או בתוך שטח הבית כדאי מאוד להזמין בהקדם איש מקצוע מנוסה שיתחיל לטפל בבעיה. חשוב להבין כי הטרמיטים הם מזיקים שיכולים לגרום לנזק בקנה מידה גדול במידה ומאפשרים להם מרחב מחייה. קן טרמיטים יכול להגיע למאות אלפי מזיקים והם יכולים לעבור לאזורים שונים וליצור נזק לאזורים שונים.

על המדביר לאתר את המקור הטרמיטים על מנת לטפל בבעיה באופן יעיל לכן במקרים רבים יש צורך לקדוח לעומק באזור בו רואים סימנים לאותם מזיקים, מה שהופך את הדברת הטרמיטים לאחת מסוגי ההדברות הקשות ביותר ביחס למזיקים אחרים. בהתחשב בכך כדי להוסיף כי בחירה של מדביר במקרה הזה היא אבן דרך בהשגת הפתרון הרצוי וניקוי הבית מטרמיטים באופן מלא.

בחרו את המדביר המתאים

שמדובר במשימה מורכבת כמו זו, יש לבחור בקפידה את איש המקצוע שאתם מזמינים לביתכם. ניתן להגיד כי מדובר במשימה המתאימה למדביר מוסמך ומנוסה אשר כבר התנסה בטיפול בטרמיטים ולא רק בסוגי הדברות אחרות. שאתם בוחרים מדביר, וודאו כי הוא מחזיק ברישיון בתוקף מהחברה להגנת הסביבה ויש בידיו הציוד המתאים להדברה זו. כפי שציינו, יתכן והמדביר יאלץ לבצע גם עבודת חפירה ולכן כדאי שיביא איתו ציוד שיאפשר לו באמת לחשוף את המקום בו צריכים לבצע הדברה כדי להיפטר ממזיקים אלו אחת ולתמיד. לסיכום, במידה ואין לכם מדביר שכבר הוכיח את עצמו בעבר אל תתביישו לשאול שאלות ולוודא כי אתם מזמינים איש מקצוע שידע לספק לכם פתרון אמיתי ולא זמני.

מידע מקצועי בנושא טרמיטים

טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
טרמיטים בבית טיפול

טרמיטים בבית טיפול

ראית שבבי נסורת ליד רהיטי העץ בבית? ייתכן שאתה סובל מטרמיטים, טרמיטים בבית טיפול בטרמיטים טרמיטים מסתובבים בכל מקום. בעיקר במקומות בהם נוכחות של עץ יבש. נוכחות של טרמיטים בבית לא מעידה על בית מלוכלך או בית לא הגייני, אלא מדובר בחרק שנמצא כמעט בכל מקום. הטרימיטים, בגלל אהבתם לעץ, מזיקים בעיקר לרהיטי העץ שבבית, לרצפות דק

קרא עוד >
החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי