איך להרוג טרמיטים?

הם קטנים, כמעט בלתי נראים אך מזיקים בצורה יוצאת דופן, שלא מותירה שום ברירה, אלא חיסול מיידי של האם המלכה, בכדי למוטט את קן המושבה. אלו הם הטרמיטים, חרקים דמויי נמלה, בצבע חיוור, ללא עיניים וללא כנפיים, אלא רק למספר שעות בעת עזיבת הקן וחיפוש אחר קן חדש.

הטרמיטים ניזונים מתאית העץ, מה שמצביע עליהם בתור מזיקים מאוד מסוכנים לבני האדם. במהלך השנים נשמע בתקשורת על מספר בתים בעולם, כולל ישראל, שנכחדו כתוצאה מפעולה של הטרמיטים, שמידי יום אכלו את יסודות הבית העשויים מעץ, עד שקירות הבית היו חלולים והתמוטטו, הבית הפך לאתר הריסות.

איך מזהים טרמיטים?

מאחר שהם שקופים ובדרך כלל מקימים את המושבה שלהם באדמה, מאוד קשה להבחין בהם, אך ניתן לזהות את נוכחותם ואת נזקי הטרמיטים, על ידי עץ מכורסם, משקופים עם חורים, נחילי בוץ בפנלים, אבק של נסורת על רהיטי העץ ועוד.

בנוסף להרס לבית עצמו, הטרמיטים עלולים להזיק לאדמה, ליבול ולחקלאות באופן כללי. חשוב לזהות אותם במהירות, פן יעשו הרס סביבתי בלתי הפיך, שלא יאפשר לנו לצאת ממנו. ברגע שזיהתם את אחד המוטיבים של נוכחות טרמיטים באזור, הצעד הראשון הוא להזמין מדביר טרמיטים במהירות, שיגיע עם הציוד הנכון ועם החומרים המתאימים להדברה של טרמיטים.

מאחר שמדובר ביצורים שמסוגלים לעכל חומרים חזקים, חומרי ההדברה הביתיים שיש ברשותכם לא יזיקו להם, אלא יגרמו להם לחפור עמוק יותר את המכסה שלהם. הדברת טרמיטים היא ייחודית ושונה מהרגיל, בדרך כלל מתחילים בעזרת פיתיונות, לכן במידה ותנסו להדביר עם חומרי ההדברה הפשוטים, תהרסו למדביר את תכנון הפעולה והטרמיטים לא יעלו למעלה בכדי לקחת את הפיתיון, שיוביל למותה של המלכה.

הדברה ביתית?

אומנם חומרי ההדברה הביתיים שלכם ירתיעו את הטרמיטים, אך לא יהרגו אותם. מה שאומר, כי הם לבטח יתחבאו בקן למשך תקופה מסוימת, אך במהרה יהיו רעבים ויעלו שוב לכרסם את העץ ואתם שוב תצטרכו להתמודד עם אותה בעיה. פיתרון יעיל לחיסול תמידי הוא חיסול הקן וכמובן חיסול המלכה של המושבה. מדביר טרמיטים מקצועי אינו מנטרל רק את הטרמיטים שהוא רואה בעין באופן נקודתי, אלא הורס להם את הקן כולו ומחסל את המקור, כך שלא יוכלו לחזור שוב.

ריסוס טרמיטים

ריסוס טרמיטים נעשה באמצעות קדיחה באדמה במרווחים של חצי מטר בין קידוח לקידוח. מדביר טרמיטים מחדיר את חומר הריסוס לאדמה, קרוב למושבה של הטרמיטים, מה שמחסל אותם באופן מיידי. המדביר יודע כיצד לזהות את מקור המושבה ואת מיקומו המדויק, באמצעות המכשור המתקדם שיש בידיו.

במידה ואתם לא יודעים איך מזהים טרמיטים, הזמינו מדביר מקצועי שיוכל לזהות את סוג החרקים שיש בסביבתכם ולאחר מכן במידה ויגלה שאלו הם טרמיטים, הוא היחיד שיידע איך להרוג טרמיטים, חרקים מסוג אכזר וערמומי ביותר.

החשיבות של הדברה מקצועית
איכות, בטיחות וחדשנות

אס או אס הדברות חברת ההדברה המובילה בישראל. מתמחה בניטור, מניעה והדברה כוללת של מזיקים.  זמינות 24/7 בכל חלקי הארץ!

s.o.s הדברות

איכות, בטיחות וחדשנות

רוצה לקבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי?

הדברת חדקונית הדקל בבאר שבע

חדקונית הדקל באר שבע

אנו מבצעים הדברה של חדקונית הדקל לכל סוגי הדקלים הגדלים באיזור באר שבע והדרום.
אנו מבצעים ההדברה מקצועית עבור: עמיגור, עמידר, בתי אבות ברחבי באר שבע, בית חולים סורוקה באר שבע, אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, בנקים, משרד הביטחון ומשרד הרישוי.

קרא עוד >
טרמיטים - שאלות נפוצות

טרמיטים – שאלות נפוצות

המומחים של חברת ההדברה sos עונים על כל השאלות שלכם בנוגע לטרמיטים, מניעתם ודרכי הטיפול בבעיית הטרמיטים. מהם הסימנים לטרמיטים? טרמיטים גורמים להרבה נזק בתוך מבנה הבית ובתוך הקירות, לכן לפעמים לוקח זמן עד שמבחינים בבעיית הטרמיטים. אבל ישנם שלושה סימנים שיעזרו לך לאבחן האם יש לך טרמיטים בבית. 1. טרמיטים מתים או חיים 2.

קרא עוד >
חשיבותה של הדברה מקצועית

החשיבות של הדברה מקצועית

התחלתם לשים לב שהריהוט בבית שלכם מלא בחורים? אתם די בטוחים שמזיק פרץ לכם הביתה? תנו למומחים לעשות את העבודה, אך לפני הכול שימו לב שמי שמבצע עבורכם את העבודה הוא מספיק מיומן, מקצועי ואמין מכוון ש החשיבות של הדברה מקצועית היא מאוד גבוהה.

קרא עוד >

סובל ממזיקים ומחפש פתרון מהיר ויעיל?

קבל ייעוץ חינם ממדביר מקצועי